Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na przedsięwzięcie pn: Wykonanie II etapu robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji budynku administracyjnego w miejscowości Wysoka

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89-320 Wysoka, ul. Kościelna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2871004 , fax. (067) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    ul. Kościelna 4 4
    89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2871004, fax. (067) 2871004
    REGON: 00053104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysoka.wokis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na przedsięwzięcie pn: Wykonanie II etapu robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji budynku administracyjnego w miejscowości Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 200 000,00 zł z przeznaczeniem na Wykonanie II etapu robót budowlanych dotyczących remontu i adaptacji budynku administracyjnego w miejscowości Wysoka. Okres spłat rat kapitałowych zaciągniętego kredytu - do 10 lat z karencją jednego roku, liczoną od dnia udzielenia kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wymagane ustawą z dnia 29.08.1997 roku Prawo Bankowe, 4. Umożliwią wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 5. Złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1. Formularz Oferta, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenia, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu, b) spełnia warunki okreśłone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c) nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne w celu innym niż przekształcenie, d) naliczać będzie odsetki od kwoty kredytu wg Wiboru 3M, e) umożliwi wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 6. Pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania Banku dla osób uprawnionychdo składania oświadczeń woli w imieniu Banku, 7. Projekt umowy pomiędzy bankiem a Gminą zawierający wszelkie wymogi określone w niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: prowizja za udzielenie kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminawysoka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach