Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA BUDOWĘ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W UJSOŁACH

Gmina Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Gminna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8647350 , fax. 0-33 8647354
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujsoły
    ul. Gminna 1 1
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 0-33 8647350, fax. 0-33 8647354
    REGON: 00055209900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA BUDOWĘ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W UJSOŁACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000 zł (słownie: sześćsetpięćdziesiąttysięcyzłotych), który zgodnie z Uchwałą nr XXXIII/219/2009 Rady Gminy w Ujsołach z dnia 29 grudnia 2009 r.zostanie przeznaczony na finansowanie budowy przedszkola publicznego w Ujsołach. Rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy 2. Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 3. Oprocentowanie bazowe - oparte na stopie wskazanej przez wykonawcę. 4. SPOSÓB ZACIĄGNIĘCIA KREDYTU: a) wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w pełnej wysokości w terminie do dwóch dni od daty podpisania umowy. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnych wniosków kredytowych. c) Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. WARUNKI SPŁATY KREDYTU a) spłata kredytu będzie następować według następującego harmonogramu: - w 2011 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2011 roku. - w 2012 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2012 roku - w 2013 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2013 roku - w 2014 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2014 roku - w 2015 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2015 roku - w 2016 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2016 roku - w 2017 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2017 roku - w 2018 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2018 roku - w 2019 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2019 roku - w 2020 roku - 65 000,00 zł. - płatne w ratach kwartalnych po 16 250 zł do 28 dnia danego miesiąca, począwszy od marca 2020 roku - spłata odsetek następować będzie do 28 dnia każdego miesiąca od daty uruchomienia kredytu - do grudnia 2020r. 6. INNE UZGODNIENIA - Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. - Zamawiający wymaga, by udzielenie kredytu w wysokości 650 000 zł nie zostało powierzone podwykonawcom. - jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale 8 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1* oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych* - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert* - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym.* - załącznik nr 3 do SIWZ c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów w ofercie winny być wskazany pełnomocnik do ich reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w Specyfikacji i jej załącznikach - załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenie, że wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 5 do SIWZ 6) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych przy podejmowaniu zobowiązań w imieniu wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ 7) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. 8) Projekt umowy kredytowej wraz z wykazem dokumentów niezbędnych do podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujsoly.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach