Przetargi.pl
Budowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych oraz remont 3 pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 42 21813 , fax. 0-32 42 21813
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Kościuszki 5 5
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0-32 42 21813, fax. 0-32 42 21813
    REGON: 00084531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstrybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych oraz remont 3 pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej określonych robót budowlanych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania. Liczba zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. 3. PODZIAŁ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA ZADANIA Zadanie 1: Budowa zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych, - Przedmiotem zadania jest wykonanie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku. - Szczegółowy zakres prac precyzują: projekt architektoniczno-budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące odpowiednio załącznik nr 1 nr 2 i nr 3 do siwz. Zadanie 2: Remont 3 pracowni dydaktycznych. - Przedmiotem zadania jest wykonanie remontu 3 pracowni dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku. - Szczegółowy zakres prac precyzuj: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące odpowiednio załącznik nr 4 nr 5 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Jeżeli w wyniku zastosowania rozwiązań równoważnych zajdzie potrzeba zmiany projektu lub uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt uzyskać zmianę projektu oraz zmian decyzji. 8. Gwarancja - zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 5 letniej gwarancji - dla zadania nr 1 oraz 3 letniej gwarancji - dla zadania nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, to znaczy: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż: 300 000,00 zł - w odniesieniu do zadania 1 oraz 150 000,00 zł - w odniesieniu do zadania 2, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość brutto wykonanej przez Wykonawcę roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie może być mniejsza od kwoty 450 000 zł. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej - w zakresie instalacji elektrycznych, sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnych, będącej członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, to znaczy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż - 350000 zł w odniesieniu do zadania 1 oraz 150000 zł - w odniesieniu do zadania 2 oraz w okresie realizacji umowy będą posiadać opłaconą jednorazowo polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł - w odniesieniu do zadania 1 oraz 150 000 zł - w odniesieniu do zadania 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie może być mniejsza od kwoty 450 000 zł. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1-4 winien spełniać jeden wykonawca lub wykonawcy wspólnie, warunek o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania winni spełniać wszyscy wykonawcy oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 6 do siwz, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania według wzoru określonego w załączniku nr 7 do siwz, 3) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 8 do siwz, 8) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 9 do siwz oraz dokumenty stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 10) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje, lecz będzie dysponował), 11) oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł - w odniesieniu do zadania 1 oraz 150 000 zł - w odniesieniu do zadania 2, a w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 450 000 zł oraz oświadczenie, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy będzie posiadać opłaconą jednorazowo polisę ubezpieczeniową. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1-4 Rozdziału V składa przynajmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki, zaś dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składają wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę. Informacje dodatkowe, na wypadek gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę. 1. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (zwanej dalej ofertą wspólną), Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja związana z prowadzonym postępowaniem będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4. Do oferty należy załączyć: a. pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b. oświadczenie jednego z wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, c. dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 3-6 niniejszej specyfikacji wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, d. wspólny formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, e. oświadczenie każdego z Wykonawców (każdego uczestnika konsorcjum) wg załącznika Nr do 3 SIWZ), o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 5. W przypadku wyboru oferty wspólnej, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wszyscy konsorcjanci będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach