Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont siedmiu szybów windowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w istniejącym budynku Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, ul. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej 101
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8100143 , fax. 033 8102101
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    al. Armii Krajowej 101 101
    43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8100143, fax. 033 8102101
    REGON: 07062159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospital.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont siedmiu szybów windowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w istniejącym budynku Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, ul. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont siedmiu szybów windowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w istniejącym budynku Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, ul. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała, w tym: 1) W zakresie Części 1: Wykonanie remontu dwóch wewnętrznych szybów windowych w budynku C wraz z dostawą i montażem dźwigów windowych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, na podstawie Projektu architektoniczno-budowlanego stanowiącego Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), przedmiaru robót stanowiącym Załącznik Nr 3a do siwz oraz postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7a do siwz. Szczegółowy zakres Części 1 obejmuje: a) demontaż i utylizację istniejących dwóch dźwigów windowych wraz z urządzeniami maszynowni w budynku C, w miejsce których zostaną zainstalowane nowe dźwigi windowe oznaczone w Projekcie architektoniczno-budowlanym jako dźwigi C1 i C2; b) wykonanie wszystkich niezbędnych prac adaptacyjnych w obrębie szybów windowych oraz maszynowni, w tym prac elektrycznych w celu dostosowania do montażu nowych urządzeń. Wszystkie prace muszą zostać wykonane zgodnie z Projektem architektoniczno-budowlanym w części dotyczącej Zadania I; c) dostawa i montaż dwóch nowych dźwigów windowych o parametrach określonych w Projekcie architektoniczno-budowlanym w części Opis Techniczny pkt 4, wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac wykończeniowych, uruchomieniem i odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego. Oferowane dźwigi windowe w zakresie Części 1 muszą pochodzić od tego samego producenta. 2) W zakresie Części 2: Wykonanie remontu czterech wewnętrznych szybów windowych w przewiązce AB wraz z dostawą i montażem dźwigów windowych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, na podstawie Projektu architektoniczno-budowlanego stanowiącego Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), Projektu architektoniczno-budowlanego - branża elektryczna stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, przedmiaru robót stanowiącym Załącznik Nr 3b do siwz oraz postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7b do siwz. Szczegółowy zakres Części 2 obejmuje: a) demontaż i utylizację istniejących czterech dźwigów windowych wraz z urządzeniami maszynowni w przewiązce AB, w miejsce których zostaną zainstalowane nowe dźwigi windowe oznaczone w Projekcie architektoniczno-budowlanym jako dźwigi nr 1, 2, 3, 4; b) wykonanie wszystkich niezbędnych prac adaptacyjnych w obrębie szybów windowych oraz maszynowni, w tym prac elektrycznych w celu dostosowania do montażu nowych urządzeń. Wszystkie prace muszą zostać wykonane zgodnie z Projektem architektoniczno-budowlanym w części dotyczącej Zadania II; c) dostosowanie szybu windowego dla dźwigu Nr 1 z przeznaczeniem na dźwig przeciwpożarowy zgodnie z wytycznymi zawartymi w Projekcie architektoniczno-budowlanym oraz w Projekcie architektoniczno-budowlanym - branża elektryczna, w tym: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej, wydzielenie odrębnego obwodu elektrycznego wraz z układem sterującym w rozdzielni elektrycznej, wydzielenie odrębnego pomieszczenia w obrębie maszynowni dla dźwigu Nr 1; d) dostawa i montaż czterech nowych dźwigów windowych o parametrach określonych w Projekcie architektoniczno-budowlanym w części Opis Techniczny pkt 4, wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac wykończeniowych, uruchomieniem i odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego. Oferowane dźwigi windowe w zakresie Części 2 muszą pochodzić od tego samego producenta. 3) W zakresie Części 3: Wykonanie remontu jednego wewnętrznego szybu windowego w przewiązce AB wraz z dostawą i montażem dźwigu windowego, przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, na podstawie Projektu architektoniczno-budowlanego stanowiącego Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), przedmiaru robót stanowiącym Załącznik Nr 3c do siwz oraz postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7c do siwz. Szczegółowy zakres Części 3 obejmuje: a) demontaż i utylizację istniejącego dźwigu windowego wraz z urządzeniami maszynowni w przewiązce AB, w miejsce którego zostanie zainstalowany nowy dźwig windowy oznaczony w Projekcie architektoniczno-budowlanym jako dźwig Nr 5; b) wykonanie wszystkich niezbędnych prac adaptacyjnych w obrębie szybu windowego oraz maszynowni, w tym prac elektrycznych w celu dostosowania do montażu nowego urządzenia. Wszystkie prace muszą zostać wykonane zgodnie z Projektem architektoniczno-budowlanym w części dotyczącej Zadania III; c) dostawa i montaż nowego dźwigu windowego przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o parametrach określonych w Projekcie architektoniczno-budowlanym w części Opis Techniczny pkt 4, wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac wykończeniowych, uruchomieniem i odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. w terminie od dnia publikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia do upływu terminu do składania ofert w godzinach od 08:00 do 14:00. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Kierownik Centralnego Monitoringu Technicznego Tomasz Siręga codziennie w dni robocze od godz. 8:00 do 13:00 pod nr telefonu +48 33 810 26 90. 4. Budynki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital Wojewódzki w Bielsku -Białej podczas wykonywania wszystkich prac budowlanych będą użytkowane. W związku z powyższym Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia może wyłączyć z eksploatacji w tym samym czasie tylko jeden dźwig windowy w obrębie jednej Części. W zakresie Części 2 - Wyłączenie w tym samym czasie dwóch dźwigów windowych wymaga zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium dla poszczególnych części: 1) Część nr 1 - 4 500,00 PLN, 2) Część nr 2 - 19 905,00 PLN, 3) Część nr 3 - 2 445,00 PLN. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 poz.275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Getin Noble Bank S.A. nr 53 1560 0013 2189 6005 6000 0004, a w innych formach przez złożenie dokumentu w kasie Zamawiającego (blok C, pokój 325). 5. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 Prawa zamówień publicznych. 7. Wykonawca, traci na rzecz Zamawiającego wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 prawa zamówień publicznych. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto) w formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015r., poz.2164). 9. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Getin Noble Bank S.A. nr 53 1560 0013 2189 6005 6000 0004, a w innych formach przez złożenie dokumentu w kasie Zamawiającego (blok C, pokój 325).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na zakres robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hospital.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach