Przetargi.pl
WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa windy w ZSP nr 5 2. Realizacja zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) budowę szybu windowego w ZSP nr 5 w Myszkowie przy ul. Sikorskiego 20a, usytuowanego w segmencie B budynku szkoły, w strefie holu. Ściany szybu muszą być gładkie, niepylące, pionowe i prostopadłe do siebie, pomalowane na biało. Szyb windowy w technologii tradycyjnej jako murowany z bloczków betonowych gr. 25cm Wymiary szybu 1600 mm x 1750 mm w stanie na gotowo, tj. po uwzględnieniu ewentualnych tynków itp. Maksymalne odchyłki ścian od pionu: + 10mm. Całe podszybie wylewane z betonu zbrojonego. Wymiary zewnętrzne szybu windowego z maszynownią 2,10 m x 4,75 m. Wysokość maszynowni: min. 2,45 m. Wymiary zewnętrzne windy 2,25 m x 2,1 m. Winda przebiegać będzie przez wszystkie piętra segmentu B. 2) wykonanie zasilania windy z wewnętrznej rozdzielni elektrycznej, 3) dostawę i montaż urządzenia dźwigowego o parametrach określonych w Parametrach technicznych urządzenia dźwigowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Budowa windy w ZSP nr 5, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Kody CPV dotyczące zamówienia: L.p. Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień Opis kodu CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień Główny przedmiot 1. 45313100-5 Instalowanie wind Dodatkowe przedmioty 2. 45000000-7 Roboty budowlane 3. 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 4. 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 5. 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 6. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 7. 45262321-7 Wyrównywanie podłóg 8. 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 9. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 10. 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 11. 45410000-4 Tynkowanie 12. 45442100-8 Roboty malarskie 13. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 6. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez Wykonawcę urządzenie dźwigowe, które zostanie zamontowane w ramach realizacji zadania, spełnia wymagania podane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Dokumentem potwierdzającym spełnienie wymagań przedmiotowych dla oferowanego urządzenia dźwigowego jest specyfikacja techniczna (karta katalogowa, dokumentacja rozruchowa, itp.) producenta urządzenia dźwigowego, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. Z treści dokumentu musi wynika, że parametry techniczne oferowanego urządzenia dźwigowego są zgodne z wymaganiami stawianymi w tym zakresie przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (Parametry techniczne urządzenia dźwigowego). 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne powinny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (wraz z załącznikami) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 11. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.40.2016.JG - Wadium - budowa windy w ZSP nr 5 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na zamontowane urządzenie dźwigowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach