Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w kwocie 1 057 495,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2012 rok

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w kwocie 1 057 495,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2012 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w kwocie 1 057 495,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2012 rok Zamówienie dotyczy udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 057 495 PLN ( słownie: jeden milion pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100 ) z terminem spłaty do 31 października 2023 roku 1. Kwota kredytu: 1 057 495 PLN 2. Termin uruchomienia kredytu - 01.10.2012 rok lub w dniu podpisania umowy 3.Okres kredytowania : od dnia zawarcia umowy do 31.10.2023 roku z zachowaniem okresu karencji do 30.09.2019 roku , 4.Spłata rat kapitałowych : ostatni dzień roboczy października po upływie okresu karencji 5. Harmonogram spłat rat kapitałowych : X/2019 - 50 000,00 zł X/2020 - 57 495 zł X/2021 - 400 000,00 zł X/2022 - 400 000,00 zł X/2023 - 150 000,00 zł 6. Odsetki naliczane za miesiące kalendarzowe, począwszy od dnia uruchomienia kredytu. 7. Oprocentowanie kredytu naliczane w oparciu o stawkę WIBOR 1 M + marża Wykonawcy. Marża Wykonawcy wiążąca w całym okresie kredytowania 8. Stopa oprocentowania kredytu będzie ulegać zmianie w okresach miesięcznych pierwszego dnia każdego miesiąca o wskaźnik uwzględniający stosunek stawki WIBOR 1 M , wyliczanej jako średnia arytmetyczna z 30 ostatnich dni poprzedzających zmianę oprocentowania + marża Wykonawcy. 9. Spłata odsetek od pozostającej do spłaty kwoty kredytu regulowana będzie za miesiące kalendarzowe do 10 dnia każdego miesiąca następującego po okresie obrachunkowym, na podstawie pisemnych informacji przekazanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą zapłaty odsetek. W przypadku, gdy dzień zapłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy , należy przyjąć jako dzień zapłaty odsetek pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć , iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych . 10.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji i opłat z tytułu przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji. 12. Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 13. Uruchomienie kredytu: - uruchomienie środków z kredytu nastąpi na podstawie pisemnych dyspozycji do banku, z zachowaniem 3 dniowego okresu wyprzedzenia poszczególnych ciągnień, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat - przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, potwierdzonym następnie pisemnie , - Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat od niewykorzystanej części kredytu - w przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości 12 000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2007 Nr 42, poz. 275 z póź zm. ). 2) Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. - Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego , gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości , należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego ( upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl - link Przetargi własne urzędu .
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach