Gmina Pakość ogłasza przetarg
- Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
- Data zamieszczenia: 2013-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
ul. Rynek 4 4
88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
REGON: 09235078300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paksc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 577 311 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta jedenaście zł 00/100), z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania Przebudowa stałego targowiska miejskiego- Mój Rynek w Pakości ul.Św.Jana. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 577 311 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta jedenaście zł 00/100), z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania Przebudowa stałego targowiska miejskiego- Mój Rynek w Pakości ul.Św.Jana. 2. Na cenę kredytu składać się będzie: a) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 3M powiększonej o marżę Banku-kredytodawcy, która jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja przygotowawcza banku, którą należy rozumieć jako sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu. 3. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3 M na dzień 15 maja 2013r., Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie dnia notowania stawki WIBOR 3M. 4. Przy obliczaniu odsetek należy przyjąć kalendarz odsetkowy, zgodnie z którym odsetki z tytułu kredytu liczone są według zasady: rzeczywista liczba dni 365 366. 5. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie miesięcznie, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, należy przyjąć dzień poprzedzający dzień wolny. 6. Do obliczenia ceny należy przyjąć, iż data uruchomienia kredytu nastąpi w jednej transzy w dniu 29 listopada 2013r. 7. Spłata nastąpi od dnia 1 stycznia 2016r. do dnia 31 grudnia 2025r. Spłata należności głównej następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień kwartału. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, należy przyjąć dzień poprzedzający dzień wolny. Należy przyjąć spłatę rat kapitałowych w następujący sposób: 1rata do 39 raty po 14 432,75 zł, ostatnia 40 rata wyrównująca 14 433,75 zł. 8.Źródłem spłat będą dochody własne. 9. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 10.Skarbnik może kontrasygnować weksel in blanco oraz deklarację wekslową, jednakże kontrasygnatę należy potraktować jedynie jako potwierdzenie ważności zobowiązania wystawcy weksla. 11. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art.97 ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 12. Zamówienie obejmuje także następujące warunki: a) możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu); b) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu w przypadku uzyskania oszczędności w procedurze przetargowej na wykonawstwo oraz w przypadku otrzymania środków z innych źródeł, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych prowizji i opłat, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06