Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy zł 00_100), z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 150426C relacji Kościelec-Węgierce

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
  • Data zamieszczenia: 2012-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4 4
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
    REGON: 09235078300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy zł 00_100), z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 150426C relacji Kościelec-Węgierce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000 zł z przeznaczeniem na finansowanie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej nr 150426C relacji Kościelec-Węgierce, 2. Na cenę kredytu składać się będzie: a) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 1M powiększonej o marżę Banku-kredytodawcy, b) prowizja przygotowawcza banku. 3. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M na dzień 30 maja 2012r., Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie dnia notowania stawki WIBOR 1M w przypadku jej zmiany. 4. Do obliczenia ceny należy przyjąć, iż data uruchomienia kredytu nastąpi w jednej transzy w dniu 30 sierpień 2012r., natomiast spłata nastąpi od dnia 1 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2023r. 5. Przy obliczaniu odsetek należy przyjąć kalendarz odsetkowy, zgodnie z którym odsetki z tytułu kredytu liczone są według zasady: rzeczywista liczba dni/365/366. 6. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie miesięcznie, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony. W przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, należy przyjąć dzień poprzedzający dzień wolny. Spłacane raty kapitałowe będą w równej wysokości natomiast ostatnia rata będzie wyrównująca. 7.Źródłem spłat będą dochody własne. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 9.Skarbnik może kontrasygnować weksel in blanco oraz deklarację wekslową, jednakże kontrasygnatę należy potraktować jedynie jako potwierdzenie ważności zobowiązania wystawcy weksla. 10. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art.97 ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo. 11. Zamówienie obejmuje także następujące warunki: a) możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu); b) marża Banku jest wiążąca w całym okresie kredytowania. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu. c) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty w przypadku otrzymania środków z innych źródeł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych prowizji i opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach