Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radziejów w 2012 r. w kwocie 451 666,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 148 334,00 zł

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2853686 , fax. 54 2853337
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki 20/22 20/22
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2853686, fax. 54 2853337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radziejów w 2012 r. w kwocie 451 666,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 148 334,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radziejów w 2012 r. w kwocie 451 666,00 zl. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 148 334,00 zł. Zakres usługi obejmuje m.in: 1. Kredyt w PLN, kwota 600 000,00 zł. 2. Przewidywany termin uruchomienia kredytu ( w pełnej wysokości): 27.12.2012 r. 3. Wykorzystanie kredytu: od 27.12.2012 r do 31.12.2012 r. - dla celów przygotowania oferty zakłada się jednorazowe wykorzystanie kredytu 27 grudnia 2012 r. 4. Prowizja od uruchomienia kredytu: 0 %. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez konieczności ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 6. Przewidywany okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2020 r. 7. Spłata kredytu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 8. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w harmonogramie spłaty kredytu ustalonym w załączniku nr 1. Wszystkie zmiany będą dokonywane po uprzednim uzgodnieniu nowego harmonogramu spłaty kredytu pomiędzy Stronami umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez konieczności ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 10. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 11. Spłata odsetek w czasie trwania umowy będzie następować w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Jeżeli termin spłaty odsetek i rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. Odsetki od kredytu będą naliczane od kwot rzeczywistego zadłużenia. 12. Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o WIBOR 1M powiększony o marżę banku, stałą w okresie obowiązywania umowy. 13. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1 M powiększonej o stałą marżę banku. 14. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z deklaracją wekslową. 15. Dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego, wg wyboru i potrzeb Wykonawcy, są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.oraz na stronie internetowej Zamawiającego - www.bip.ugradziejow.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach