Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Urząd Miasta i Gminy w Skępem ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2877201 w. 27 , fax. 054 2877204
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skępem
    ul. Kościelna 2 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2877201 w. 27, fax. 054 2877204
    REGON: 00054707500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2.696,005,00 ,- (dwa miliony sześćset dziewięćdziesiąt sześć tysięcy pięć złotych 00/100) z przeznaczeniem na następujące zadania: - Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 - kwota 1.100.000 zł - Modernizacja i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Skępem - kwota 390.000 zł - Utworzenie Centrum Kulturalno - Oświatowo - Rekreacyjnego w Skępem - kwota 547.600 zł - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Miasta i Gminy Skępe - kwota 50.000 zł - Budowa drogi Grabówiec - Boguchwała - kwota 140.000 zł - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Skępem - kwota 468.405 zł 2. Okres kredytowania do 15.06.2015 r. 3. Kwota kredytu - do 2.969.005 zł. 4. Karencja w spłacie kapitału - 15.06.2010 r. 5. Spłata odsetek miesięczna począwszy od styczeń 2010 r. 6. Stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M; oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 1M + m (nieujemna marża banku). 7. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: - transza nr 1 w wysokości 468.405 zł w terminie do 20.07.2009 r.; - transza nr 2 w wysokości 530.000 zł w terminie do 20.09.2009 r.; - transza nr 3 w wysokości 1.150.000 zł w terminie do 30.10.2009 r.; - transza nr 4 w wysokości 547.600 zł w terminie do 30.11.2009 r. Termin i kwota ostatniej transzy ma charakter orientacyjny i będzie uzgadniana. 8. Ustala się następujące terminy spłaty kredytu: - do 15.06.2010 r.- do 449.344 zł, - do 15.06.2011 r.- do 449.344 zł, - do 15.06.2012 r.- do 449.344 zł, - do 15.06.2013 r.- do 449.344 zł, - do 15.06.2014 r.- do 449.344 zł, - do 15.06.2015 r.- do 449.285 zł, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania w okresie umowy kredytowej warunków i kwot spłat kredytu. 9. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. 10. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco. 11. Kalkulacja oferty musi zakładać naliczenie jednorazowej prowizji od udzielanego kredytu płatnej w 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych; 1.5 wykonali jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia; 1.6 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. l Prawa zamówień publicznych, 2.2 wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w posterowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.5 wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr l, 1.2 zaakceptowane wzory istotnych elementów umowy kredytowej - załącznik nr 2, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 1.5 koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczy w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.8 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.9 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, 2. Inne dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4). 2.1.2 Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 2.2.1 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skepe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach