Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Korzeniew,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7613123, 7513419 , fax. 0-62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7613123, 7513419, fax. 0-62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 650 000 zł na realizację przedsięwzięcia Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym oraz łącznikiem w miejscowości Kościelec Wieś. Kredyt zostanie pobrany w formie przelewu na konto kredytobiorcy do dnia 15 lipca 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co oznacza , że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ; Spełniają warunki określone w art. 5 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe ( Dz. U. z 1997 r. Nr 140 , poz. 939 z późn. zm. ) - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 3 SIWZ . 2.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. 3.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . 4.Ocena spełnienia warunków odbędzie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Symulację całkowitego kosztu kredytu ( oprocentowanie, prowizja ) 5.Zatwierdzony projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jednorazowa prowizja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach