Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
- Data zamieszczenia: 2011-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12 12
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
REGON: 00054496400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 5 363 318,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Aleksandrów Kujawski kredytu w łącznej wysokości 5 363 318,00 zł (pięć milionów trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące trzysta osiemnaście złotych). Kredyt Gmina Aleksandrów Kujawski zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy, na zadanie inwestycyjne (zgodnie z uchwałą: Nr VIII/69/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/65/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/66/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/67/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/68/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/70/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r.): Zadanie 1 Drugi etap kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski Kwota kredytu: 2.000.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 250.000,00 zł, - w roku 2013 - 500.000,00 zł, - w roku 2014 - 500.000,00 zł, - w roku 2015 - 500.000,00 zł, - w roku 2016 - 250.000,00 zł, Zadanie 2 Budowa dróg wraz z kanalizacją sanitarną w miejscowości Łazieniec os. Bolesława Chrobrego Kwota kredytu: 400.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 200.000,00 zł, - w roku 2013 - 200.000,00 zł, Zadanie 3 Przebudowa drogi w miejscowości Wołuszewo Kwota kredytu: 292.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 58.400,00 zł, - w roku 2013 - 58.400,00 zł, - w roku 2014 - 58.400,00 zł, - w roku 2015 - 58.400,00 zł, - w roku 2016 - 58.400,00 zł. Zadanie 4 Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Goszczewo na odcinku 1420 m Kwota kredytu: 60.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 60.000,00 zł. Zadanie 5 Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski Kwota kredytu: 500.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 100.000,00 zł, - w roku 2013 - 100.000,00 zł, - w roku 2014 - 100.000,00 zł, - w roku 2015 - 100.000,00 zł, - w roku 2016 - 100.000,00 zł. Oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań: Kwota kredytu: 2.111.318,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 527.829,50 zł, - w roku 2013 - 527.829,50 zł, - w roku 2014 - 527.829,50 zł, - w roku 2015 - 527.829,50 zł. Łączna kwota kredytów: 5 363 318,00 zł 2 Kredyty na poszczególne zadania zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego kolejnymi jednorazowymi transzami w zależności od potrzeb płatniczych związanych z rozliczaniem się z Wykonawcami robót budowlanych, a kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w miesiącu grudniu bieżącego roku 3 Dostępność kredytu na poszczególne zadania - przelew kwoty kredytu w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego zapotrzebowania 4 Przelew środków nastąpi na rachunek budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski. 5 Prowizja płatna w momencie uruchomienia kredytu na poszczególne zadania. 6 Karencja w spłacie kapitału wraz z odsetkami - do 30.03.2012 r. 7 Spłata kredytu nastąpi: począwszy od końca pierwszego kwartału 2012 roku 8 Oprocentowanie kredytu na poszczególne zadania będzie naliczane wg zmiennej stopy procentowej: WIBOR 1M (warsaw interbank offered rate - oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 - obowiązujące w dniu 09.08.2011 r., - 4,62 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). 9 Zabezpieczeniem spłaty kredytu na poszczególne zadania będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 10 Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 5) prawo obniżenia wysokości zaciąganego kredytu przed jego uruchomieniem w ramach poszczególnych zadań w przypadku gdy koszty zadań będą niższe w wyniku rozstrzygnięć przetargowych lub zadanie nie będzie realizowana, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. - przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem usług podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego). 4 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06