Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 2.450.000,00 zł. 1) Cel kredytowania: kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 2) Kwota kredytu: 2 450.000,00 zł. 3) Okres kredytowania: 2015-2022. 4) Okres spłaty: 6 lat, tj. 2017-2022. 5) Uruchomienie kredytu: przewiduje się 1 transzę w wysokości 2.450.000,00 zł w terminie: do 3 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów, ilości i kwot uruchomienia transz, jak również prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O zamiarze uruchomienia transz kredytu z podaniem kwot i terminu, zamawiający drogą faksową zawiadomi bank z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 6) Spłata kapitału w następujących okresach: kwartalnych, ostatniego dnia kalendarzowego każdego kwartału począwszy od dnia 31.03.2017 r. w 24 kwartalnych ratach: a) raty od 31.03.2017 r. do 31.12.2017 r. po 112 500,00 zł każda, b) raty od 31.03.2018 r. do 31.12.2018 r. po 112 500,00 zł każda, c) raty od 31.03.2019 r. do 31.12.2019 r. po 87 500,00 zł każda, d) raty od 31.03.2020 r. do 31.12.2020 r. po 75 000,00 zł każda, e) raty od 31.03.2021 r. do 31.12.2021 r. po 112 500,00 zł każda, f) raty od 31.03.2022 r. do 31.12.2022 r. po 112 500,00 zł każda. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, kwoty spłacanych rat ulegną proporcjonalnemu zmniejszeniu. 7) Spłata odsetek: na koniec każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Spłata raty odsetkowej przypadającej na dzień wolny od pracy przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 8) Oprocentowanie: WIBOR 1M + niezmienna marża banku. 9) Zabezpieczenie: Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu, deklaracji wekslowej, oświadczeniu o poddaniu egzekucji oraz umowie kredytowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika 10) Inne warunki: a) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji, b) możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. c) możliwość prolongaty spłaty rat kredytu, d) odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia począwszy od dnia wpływu na rachunek bankowy Kredytobiorcy Beskidzki Bank Spółdzielczy nr 33 8111 0009 2001 0036 9950 0001 pierwszej transzy kredytu lub całego kredytu w przypadku uruchomienia kredytu w jednej transzy do dnia poprzedzającego spłatę kredytu włącznie. e) Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia całego kosztu kredytu w postaci prowizji. Prowizja nie może być wyższa niż 5% wartości kredytu. f) informacje (zestawienia) dotyczące zadłużenia Gminy z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń i gwarancji, jak również udzielonych przez Gminę pożyczek - zostaną udostępnione wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, a pozostałe dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl. 11) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas oczekiwania na wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego od momentu złożenia dyspozycji uruchomienia kredytu przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach