Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WZMOCNIENIU WIĘŹBY I NAPRAWIE POKRYCIA GÓRNEJ CZĘŚCI DACHU W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA POKRYCIA DACHU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ OSTOJA W SOŚNICOWICACH

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 332 66 20 , fax. 32 332 66 47
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 332 66 20, fax. 32 332 66 47
    REGON: 27625498500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WZMOCNIENIU WIĘŹBY I NAPRAWIE POKRYCIA GÓRNEJ CZĘŚCI DACHU W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA POKRYCIA DACHU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ OSTOJA W SOŚNICOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu więźby i naprawie pokrycia górnej części dachu w ramach zadania Modernizacja pokrycia dachu Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Sośnicowicach. Roboty obejmują m.in.: - przełożenie pokrycia dachu z istniejących dachówek ceramicznych oraz wymianą uszkodzonych dachówek wraz z robotami towarzyszącymi - powierzchnia dachu ok. 2 004 m2, , - wykonanie niezbędnych wzmocnień konstrukcji dachowej oraz wymianę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, - wymianę obróbek blacharskich, - wymianę plastikowych rynien i rur spustowych na wykonane z blachy tytanowo - cynkowej, - przemurowanie kominów, - demontaż i ponowny montaż istniejącej instalacji odgromowej, - demontaż, ponowny montaż i uzupełnienie: okien lukarn, okien wyłazowych, drabinek śniegowych, ław i stopni kominiarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 12 000,00 zł (dwunastu tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Getin Noble Bank S.A. O Gliwice 57 1560 1081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem Wadium - postępowanie nr WIZ.272.1.0542.2015. Dowodem wniesienia wadium w terminie jest zaksięgowanie wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego, w godzinach: od poniedziałku do środy 8.00-15.00, czwartki 8.00-17.00, piątki 8.00-13.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA I RĘKOJMIA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach