Przetargi.pl
Remont schodów wejściowych oraz remont pokoi w budynku Zespołu Opiekuńczo - Wychowawczego Nr 4 w Sosnowcu przy ul. Koszalińskiej 51

Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Sucha 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7854600 , fax. 032 7854600
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie
    ul. Sucha 21 21
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 7854600, fax. 032 7854600
    REGON: 27816935000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów wejściowych oraz remont pokoi w budynku Zespołu Opiekuńczo - Wychowawczego Nr 4 w Sosnowcu przy ul. Koszalińskiej 51
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont schodów wejściowych oraz remont pokoi mieszkalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) spełnią wszystkie warunki określone w ofercie; b) spełniają warunki określone w art. 22 1 ustawy; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; d) złożą kosztorys ofertowy.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone w ofercie wymienione w tabeli wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony druk formularza ofertowego; 2) Wypełniony formularz przedmiaru robót;3) harmonogram przebiegu prac na okres 2 tygodni; 4) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru; 6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS; 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym wskazać imiennie kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia 8) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 3 robót o wartości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny brutto. 9) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji oferenta osobę;10) Oświadczenie oferenta o udzielonej gwarancji na wykonane przez niego roboty budowlane i użyte materiały budowlane; 11) Aktualną polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej; Dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie:12) Umowa regulująca współpracę i zobowiązania podmiotów występujących wspólnie; 13) Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach