Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 4 000 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych MPGN Spółki z o.o. w Grudziądzu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4512034
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4512034
    REGON: 87155241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 4 000 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych MPGN Spółki z o.o. w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze bankowej kredytu w wysokości 4 000 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych MPGN Spółki z. o.o. w Grudziądzu Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu dla zadań inwestycyjnych: Zadanie I - udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 3 000 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy budynków socjalnych Nr 1 i 2 w Grudziądzu Przeznaczenie: sfinansowanie w 100% budowy budynku socjalnego nr 1 i nr 2 Planowany termin realizacji zadania: listopad 2013r. Przewidywana data uruchomienia kredytu: 25.07.2013r. Data zakończenia umowy: 30.06.2021r. Okres kredytowania : 8 lat/ 96 m - cy Uruchomienie kredytu: Kredyt będzie uruchamiany w 4 transzach. Harmonogram planowanych wypłat: I transza - 20% - 600 000 zł - 25.07.2013r. II transza - 30% - 900 000 zł - 25.09.2013r. III transza - 30% - 900 000 zł - 20.11.2013r. IV transza - 20% - 600 000 zł - 20.01.2014r. Uruchomienie każdej następnej transzy będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony. Uruchamianie kredytu będzie następowało na wniosek Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych przed żądanym terminem uruchomienia części kredytu, na r - k bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w innej dacie. Spłata kapitału: Raty miesięczne w równej wysokości, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Spłata odsetek: Miesięcznie, malejące, naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie kredytu: Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu w dogodnych dla Zamawiającego terminach, bez uprzedniego zawiadomienia banku. W takiej sytuacji odsetki będą naliczane wyłącznie do dnia dokonania spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu wcześniejszej spłaty lub niewykorzystania części lub całości kredytu. Oprocentowanie kredytu: Zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 1M (na dzień 15.04.2013r. wynosi 3,35) powiększoną o stałą w całym okresie kredytowania marżę banku. Karencja w spłacie kredytu: brak Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,2% kwoty kredytu. Prowizja będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu. Inne koszty kredytu: Oprocentowanie kredytu i prowizja przygotowawcza będą jedynymi kosztami kredytu obciążającymi Zamawiającego w przypadku prawidłowej (umownej) obsługi kredytu. Zabezpieczenie kredytu: Hipoteka zwykła i kaucyjna wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej na nieruchomościach: - ul. Pułaskiego 1/Legionów 5 - ul. Kościuszki 15 - ul. Legionów 17A/B/C Wyceny na kwotę nie mniejszą niż 150% wartości wnioskowanego kredytu tj. 4 500 000 PLN zostaną przedłożone w dniu podpisania umowy kredytowej, nie później niż przed uruchomieniem kredytu. Zadanie II - udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 1 000 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zakończenia budowy budynku mieszkalnego nr 13 na O/M Nowe Tarpno w Grudziądzu Planowany termin realizacji zadania: październik 2013r. Przewidywana data uruchomienia kredytu: 15.07.2013r. Data zakończenia umowy: 30.06.2021r. Okres kredytowania : 8 lat/ 96 m - cy Przeznaczenie: Sfinansowanie zakończenia budowy budynku mieszkalnego Nr 13 na O/M Nowe Tarpno. Zamawiający jest w stanie udokumentować 46% udziału własnego, licząc od planowanego kosztu zadania. Uruchomienie kredytu: Kredyt będzie uruchamiany w 2 transzach. Harmonogram planowanych wypłat: I transza - 60% - 600 000 zł - 15.07.2013r. II transza - 40% - 400 000 zł - 15.10.2013r. Uruchomienie każdej następnej transzy będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony. Uruchamianie kredytu będzie następowało na wniosek Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych przed żądanym terminem uruchomienia części kredytu, na r - k bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w innej dacie. Spłata kapitału: Raty miesięczne w równej wysokości, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Spłata odsetek: Miesięcznie, malejące, naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie kredytu: Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu w dogodnych dla Zamawiającego terminach, bez uprzedniego zawiadomienia banku. W takiej sytuacji odsetki będą naliczane wyłącznie do dnia dokonania spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu wcześniejszej spłaty lub niewykorzystania części lub całości kredytu. Oprocentowanie kredytu: Zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 1M (na dzień 15.04.2013r. wynosi 3,35) powiększoną o stałą w całym okresie kredytowania marżę banku. Karencja w spłacie kredytu: brak Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,2% kwoty kredytu. Prowizja będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu. Inne koszty kredytu: Oprocentowanie kredytu i prowizja przygotowawcza będą jedynymi kosztami kredytu obciążającymi Zamawiającego w przypadku prawidłowej (umownej) obsługi kredytu. Zabezpieczenie kredytu: Hipoteka zwykła i kaucyjna wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej na nieruchomościach: - ul. Groblowa 13 - ul. Laskowicka 12 Wyceny na kwotę nie mniejszą niż 150% wartości wnioskowanego kredytu tj. 1 500 000 PLN zostaną przedłożone w dniu podpisania umowy kredytowej, nie później niż przed uruchomieniem kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach