Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie inwestycji Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 21 mieszkaniami na wynajem z docelowym przeniesieniem własności na najemcę w Golubiu Dobrzyniu przy ul. Miłej Dz. Nr 659/1 ZAD DZI/IG/RTBS/10

Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Elizy Orzeszkowej 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2802641 , fax. 054 2802824
  • Data zamieszczenia: 2011-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Elizy Orzeszkowej 9 9
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2802641, fax. 054 2802824
    REGON: 91094194200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie inwestycji Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 21 mieszkaniami na wynajem z docelowym przeniesieniem własności na najemcę w Golubiu Dobrzyniu przy ul. Miłej Dz. Nr 659/1 ZAD DZI/IG/RTBS/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 300 000,00 zł na finansowanie inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 21 mieszkaniami na wynajem z docelowym przeniesieniem własności na najemcę w Golubiu- Dobrzyniu przy ul. Miłej Dz. Nr 659/1 ZAD DZI/IG/RTBS/10. 2) Kredyt zostanie zaciągnięty na okres do 360 miesięcy. Karencja w spłacie kapitału i odsetek - 12 miesięcy od podpisania umowy. 3) Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 4) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 15 dni od podpisania umowy. 5) Wykorzystanie kredytu nastąpi w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 30.06.2012: I transza w wysokości 300.000,00 zł do 30.09.2011r. Wykonawca będzie przekazywał środki w transzach w zależności od postępu realizacji inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 21 mieszkaniami na wynajem z docelowym przeniesieniem własności na najemcę w Golubiu - Dobrzyniu przy ul. Miłej Dz. Nr 659/1 ZAD DZI/IG/RTBS/10. 6) O wysokości i terminie poszczególnych transz Zamawiający będzie informował Wykonawcę z siedmiodniowym wyprzedzeniem. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszenia kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków lub odstąpienia od realizacji inwestycji - bez prowizji i opłat. 8) Zamawiający zobowiązuje się do przeznaczenia kredytu na finansowanie inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 21 mieszkaniami na wynajem z docelowym przeniesieniem własności na najemcę w Golubiu Dobrzyniu przy ul. Miłej Dz. Nr 659/1 ZAD DZI/IG/RTBS/10 9) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 10) Wykonawca przekaże środki w formie bezgotówkowej na dobro rachunku bankowego Zamawiającego. 11) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu dzienne wyciągi bankowe potwierdzające dokonane operacje na rachunku kredytowym (w tym naliczone i spłacone odsetki) w terminie 1-go dnia po dniu dokonania operacji, bez prowizji i opłat. 12) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma wysokości stawki WIBOR 3M i stałej marży Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. Zmiana oprocentowania następuje w pierwszym dniu każdego kalendarzowego miesiąca. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 13) O wysokości oprocentowania obowiązującego w każdym miesiącu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w terminie do 12 - go dnia każdego miesiąca w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. 14) Spłata odsetek, naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w 25 - tym dniu każdego następnego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 12 - tym dniu każdego następnego miesiąca - bez obciążania Zamawiającego kosztami. W okresie karencji odsetki płatne będą od wykorzystanej kwoty kredytu, w okresie spłaty kapitału - od zadłużenia malejącego. Informację o wysokości kwoty odsetek spłacanych wraz z ostateczną spłatą kredytu Wykonawca przekazuje na 3 dni robocze przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 15) Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17) Spłata rat kapitałowych z umowy kredytowej następować będzie w 25 - dniu każdego miesiąca. 18) Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 19) Wykonawca przyjmie przedterminową spłatę części lub całości kredytu, po uprzednim zawiadomieniu przez Zamawiającego o zamiarze takiej spłaty w terminie 14 dni kalendarzowych przed jej realizacją, bez kosztów obciążających Zamawiającego(bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji oraz bez konieczności zapłaty odsetek za okres niewykorzystany). 20) Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 21) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie: - obciążenie hipoteki nieruchomości do wartości stanowiącej co najmniej równowartość kwoty głównej i odsetki, - cesja praw z tytułu ubezpieczenia kredytowanej nieruchomości 22) Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywanym kredytem. 23) Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. Wszelkie koszty kredytu muszą zawierać się w marży banku. 24) Opinię biegłego rewidenta dotyczącą badania sprawozdania finansowego za rok 2010, 2009, 2008 zamawiający dostarczy po wyborze wykonawcy. 25) Dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego wg. wyboru i potrzeb wykonawcy , są do wglądu w siedzibie zamawiającego. CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 360 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach