Przetargi.pl
Udrożnienie cieków i kanałów: Dojca, Dobra, Rów Kątecki, Młynówka Bystrzycka, Kanał Ulgi rz. Smortawy, pow. Środa Śl., Wrocław, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Udrożnienie cieku Dojca na dł. 10,050 km, gm. Środa Śl., b)Usunięcie z koryta rz. Dobrej roślinności wodnej na dł. 2,363 km, gm. Długołęka, c) Udrożnienie Rowu Kąteckiego na dł. 5,690 km, gm. Kąty Wrocławskie, d) Udrożnienie kanału Młynówka Bystrzycka na dł. 1,0 km, Kanału Ulgi rz. Smortawy na dł. 0,850 km, cieku Bierzwienna na dł. 1,390 km, gm. Oława, Jelcz - Laskowice

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-333 Wrocław, al. J. Matejki 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3226681 do 83 , fax. 071 3227929
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
    al. J. Matejki 5 5
    50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3226681 do 83, fax. 071 3227929
    REGON: 00058146800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udrożnienie cieków i kanałów: Dojca, Dobra, Rów Kątecki, Młynówka Bystrzycka, Kanał Ulgi rz. Smortawy, pow. Środa Śl., Wrocław, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Udrożnienie cieku Dojca na dł. 10,050 km, gm. Środa Śl., b)Usunięcie z koryta rz. Dobrej roślinności wodnej na dł. 2,363 km, gm. Długołęka, c) Udrożnienie Rowu Kąteckiego na dł. 5,690 km, gm. Kąty Wrocławskie, d) Udrożnienie kanału Młynówka Bystrzycka na dł. 1,0 km, Kanału Ulgi rz. Smortawy na dł. 0,850 km, cieku Bierzwienna na dł. 1,390 km, gm. Oława, Jelcz - Laskowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ad. a) Dojca - odmulenie cieku na dł. 10,050 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów. - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - likwidacja zakrzaczeń. Ad. b) rz. Dobra - hakowanie koryta cieku, - wycięcie samosiejek drzew i zakrzaczeń ze skarp cieku. Ad. c) Rów Kątecki - odmulenie cieku na dł. 5,69 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, - oczyszczenie z namułu przepustów, - udrożnienie rurociągu, - usunięcie zatorów z koryta cieku, - likwidacja zakrzaczeń i młodych samosiejek drzew. Ad. d) Kanał Młynówka Bystrzycka: - odmulenie kanału na dł. 1,0 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wykoszenie porostów ze skarp i dna kanału wraz z wygrabieniem, - likwidacja zakrzaczeń, wycinka drzew, - oczyszczenie terenu. Kanał Ulgi rz. Smortawy: - odmulenie kanału na dł. 0,850 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wykoszenie porostów ze skarp i dna kanału wraz z wygrabieniem, - likwidacja zakrzaczeń, - oczyszczenie z namułu przepustu, - oczyszczenie terenu. Bierzwienna: - odmulenie cieku na dł. 1,390 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem, - likwidacja zakrzaczeń, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - oczyszczenie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić składając oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt a) SIWZ. 2. Posiada doświadczenie i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (decyduje data odbioru końcowego) co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadającą/ce swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VIII pkt d) SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm w zakresie określonym w art. 22 ust. 1.1 oraz ust. 1.4 Ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p.: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: d) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach