Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia zewnętrznego parku im. Jana Pawła II w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa oświetlenia zewnętrznego parku im. Jana Pawła II w Lubinie. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 8, Projekt Budowlano-Wykonawczay - Załącznik Nr 9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2/Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanego personelu), posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót tj. dysponuje osobą / osobami posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie: instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne 3/ Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum 1 zadanie dotyczące: budowy oświetlenia drogowego 4/ Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych - ( tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ). OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - metoda: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony /e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - na załączniku nr 3 do SIWZ, 3/kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę na załączniku nr 3 do SIWZ, 4/kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę na Załączniku Nr 3 do SIWZ. 5/ wykaz zrealizowanych zadań z podaniem: nazwy zadania i jego zakresu, okresu realizacji - zgodnie z Załącznikiem nr 2, 6/ dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. 7/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 4. 8/ w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont opraw ewakuacyjnych i awaryjnych w I/ZUS Kamienna Góra
Dodano: 2012-10-29 - Wymiana układu sterowania stacją uzdatniania wody w Ścinawie w ramach zadania - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Przychowie, Wielowsi i Ścinawie wraz z tranzytem wodociągu do Ścinawy.
Dodano: 2012-10-10 - Budowa oświetlenia drogowego ul.Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania z ul.Malinową do granicy administracyjnej Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2012-09-18 - PRZYSTOSOWANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW W BUDYNKU NR 10 I WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ NA I PIĘTRZE W BUDYNKU NR 8 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1245 PRZY UL. TRZMIELOWICKIEJ WE WROCŁAWIU
Dodano: 2011-06-17 - Budowa oświetlenia ciągów pieszo - rowerowych przy kanale Młynówka w Jeleniej Górze
Dodano: 2011-02-11 - Remont oświetlenia ciągów pieszych w rejonie ulic Różyckiego i Paderewskiego w Jeleniej Górze
Dodano: 2009-07-24 - Budowa oświetlenia drogowego w Tylicach - Etap IV
Dodano: 2009-04-28