Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oświetlenia ciągów pieszych w rejonie ulic Różyckiego i Paderewskiego w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w swym zakresie wymianę istniejącego oświetlenia parkowego w rejonie ulic Ogińskiego, Różyckiego i Paderewskiego oraz garaży w rejonie ulic Karłowicza. Zaprojektowane oświetlenie ma zostać wykonane obwodami kablowymi wyprowadzonymi z istniejącej szafki oświetleniowej zlokalizowanej w stacji transformatorowej PT 24109 oraz istniejącej linii oświetleniowej. Oświetlenie parkowe ma być wykonane latarniami z oprawami sodowymi 70 W na słupach oświetleniowych z blachy stalowej profilowanej ocynkowanej o wysokości 5 m mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Roboty obejmują wykonanie: a. linii kablowej niskiego napięcia o łącznej długości - 618 mb, b. słupów z blachy stalowej profilowanej - 18 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienie wadium w wysokości 2.200,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy krajowi i zagraniczni, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 -tekst jednolity oraz DZ. U. z 2008 r., Nr 171, poz. 1058), a w szczególności Wykonawcy którzy spełnią poniższe warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanym w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednym zamówieniem o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację budowy lub remontu oświetlenia drogowego. Wysokość minimalna zamówienia w zakresie podobnych kosztów robót została ustalona przez Zamawiającego na poziomie 50.000,00 zł brutto, a koszty wykonanych robót oceni z tolerancją 10% w dół
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa), 4. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych 50.000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 50.000,00 PLN na zadanie na które składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważne przez cały czas trwania umowy), 6. Dowód wniesienia wadium, 7. Wypełnione załączniki do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont opraw ewakuacyjnych i awaryjnych w I/ZUS Kamienna Góra
Dodano: 2012-10-29 - Wymiana układu sterowania stacją uzdatniania wody w Ścinawie w ramach zadania - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Przychowie, Wielowsi i Ścinawie wraz z tranzytem wodociągu do Ścinawy.
Dodano: 2012-10-10 - Budowa oświetlenia drogowego ul.Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania z ul.Malinową do granicy administracyjnej Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2012-09-18 - PRZYSTOSOWANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH DO AKTUALNYCH PRZEPISÓW W BUDYNKU NR 10 I WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ NA I PIĘTRZE W BUDYNKU NR 8 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1245 PRZY UL. TRZMIELOWICKIEJ WE WROCŁAWIU
Dodano: 2011-06-17 - Budowa oświetlenia ciągów pieszo - rowerowych przy kanale Młynówka w Jeleniej Górze
Dodano: 2011-02-11 - Budowa oświetlenia zewnętrznego parku im. Jana Pawła II w Lubinie.
Dodano: 2009-10-02 - Budowa oświetlenia drogowego w Tylicach - Etap IV
Dodano: 2009-04-28