Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Iława. Postępowanie znak OO-341/35/09

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Iława. Postępowanie znak OO-341/35/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1) Urząd Miasta, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława a) Ośrodek Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, ul. Chełmińska 1, 14-200 Iława 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, u. Grunwaldzka 6A, 14-200 Iława 3) Iławskie Centrum Sportu, Turystki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11B, 14-200 Iława 4) Iławskie Centrum Kultury, ul. Niepodległości 13A, 14-200 Iława 5) Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Jagiellończyka 3, 14-200 Iława 6) Straż Miejska miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława 7) Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława 8) Gimnazjum Samorządowe Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Kościuszki 2A, 14-200 Iława 9) Gimnazjum Samorządowe Nr 2 z oddziałami integracyjnymi, ul. Wiejska 11, 14-200 Iława 10) Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej, ul. Gen. Wł. Andersa 7, 14-200 Iława 11) Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Polskich Olimpijczyków, ul. Niepodległości 11A, 14-200 Iława 12) Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4, uk. M. Skłodowskiej-Curie 31, 14-200 Iława 13) Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 2, ul. Kasprowicza 3, 14-200 Iława 14) Przedszkole Miejskie Nr 3, ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława 15) Przedszkole Miejskie Nr 4 im. Chatka Przyjaciół Kubusia Puchatka, ul. Dąbrowskiego 17B, 14-200 Iława 16) Przedszkole Miejskie Nr 5, ul. Kopernika 13, 14-200 Iława 17) Przedszkole Miejskie Nr 6, ul. Wiejska 3, 14-200 Iława 18) Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego- ZGL Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława 19) Iławskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Wodna 2, 14-202 Iława 20) Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ - Program Ubezpieczenia 3. Zamówienie składa się z dwóch części. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części. 1) Część I - zamówienia dotyczy wszystkich jednostek i obejmuje: a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku c) Ubezpieczenie kradzieży zwykłej, d) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, e) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, f) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, g) Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC). h) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych.: - Ubezpieczenie imienne. - Ubezpieczenie bezimienne 2) Część II Ubezpieczenie jednostek pływających w zakresie OC armatora, CASCO, NNW i mienia osobistego załogi 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 66.51.00.00-8. 5. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: a) zmiany dotyczące terminów płatności (wydłużenia), wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty; b) zmiana wysokości składki (zmniejszenia) lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości majątku, c) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; d) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych 6. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania Wykonawca: składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. 5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym dokumenty, o których mowa w pkt. 1,1a,2,7 mogą być przedstawione wyłącznie w formie oryginału) w kolejności jn: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1, 1a), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności. 5) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 6) Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia - dla każdej części 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik 8) Wykaz podwykonawców wg wzoru nr 3 7.1 Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z §XI SIWZ. 7.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3) składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości 7.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach