Przetargi.pl
świadczenie usług reklamowych

Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Olsztynie, wp. do Rejestru Przedsiębiorców KRS prow. przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 i kapitale zakładowym wpł. całk. w wys. 266.596.500,00 zł ogłasza przetarg

  • Adres: 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5347567 , fax. 089 5347567
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Olsztynie, wp. do Rejestru Przedsiębiorców KRS prow. przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 i kapitale zakładowym wpł. całk. w wys. 266.596.500,00 zł
    ul. Radiowa 24A 24A
    10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5347567, fax. 089 5347567
    REGON: 01041897300032
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług reklamowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług reklamowych dla Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 (trzema) osobami z minimum rocznym doświadczeniem w pozyskiwaniu zleceń na realizację kampanii reklamowych, zdolnymi do wykonania zamówienia, c) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej 1 (jedną) usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 700.000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych). Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi pozyskiwania zleceń na realizację kampanii reklamowych dla innych niż swój własny podmiotów gospodarczych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz co najmniej 3 (trzech) osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami, czy są zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem jakie jest ich doświadczenie w pozyskiwaniu zleceń na realizację kampanii reklamowych, 4)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość prowizji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach