Przetargi.pl
Transport odpadu o kodzie 19 12 10 z Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów - Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Bankowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7222229, 7222329 , fax. 75 7224633
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bankowa 8 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7222229, 7222329, fax. 75 7224633
    REGON: 23090730200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport odpadu o kodzie 19 12 10 z Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów - Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia obejmuje transport - dostarczanie samochodami typu walking floor odpadu o kodzie 19 12 10 (paliwo zastępcze) z Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów - Centrum Utylizacji odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 do Górażdże Cement S.A Chorula, ul. Cementowa 1. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: - Podstawienie z wystarczającym wyprzedzeniem czasowym gwarantującym dostawę paliwa zastępczego do punktu rozładunku w Cementowni samochodu typu walking floor do Regionalnej Instalacji Przetwarzania odpadów Komunalnych w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 w celu jego załadowania przez Zamawiającego odpadem o kodzie 19 12 10 (około 20 Mg każdorazowo);- Transport ładunku zgodnie z wymogami środowiskowymi do punktu rozładunku w Cementowni Górażdże Cement S.A. w Choruli ul. Cementowa 1 w terminie wyznaczonym jako termin rozładunku; - Dokonanie rozładunku ładunku zgodnie z wymogami Górażdże Cement S.A. stanowiącymi załącznik do SIWZ pn. Instrukcja rozładunku samochodów; 3. Zamawiający zakłada m.in.: - Codzienny (w dniach roboczych) jednokrotny transport i rozładunek ładunku (19 12 10) w ilości około 20 Mg na trasie: Lubań ul. Bazaltowa 1 Chorula ul. Cementowa 1; - Termin każdorazowego rozładunku wyznaczany jest na koniec każdego tygodnia w ramach tzw. awizacji prowadzonej przez Zamawiającego u Odbierającego paliwo zastępcze; - Wykonawca każdorazowo jest zobowiązany podstawić z wystarczającym wyprzedzeniem czasowym samochód w celu jego załadunku jednak ten czas nie może powodować przetrzymywania paliwa zastępczego w załadunku bez jego transportu (np. rozładunek został wyznaczony na godzinę 15:00, załadunek nastąpi nie wcześniej niż 09:30, po którym nastąpi transport). - Możliwość przerw w transporcie paliwa zastępczego przez okres jednego dnia lub kilku dni roboczych wynikającą z uzgodnień prowadzonych przez Zamawiającego u Odbiorcy. Fakt ten będzie każdorazowo potwierdzany w ramach tzw. awizacji prowadzonej przez Zamawiającego u Odbierającego paliwo zastępcze oraz w sytuacji wstrzymania dostaw w ciągu 24 godzin od momentu poinformowania przez Odbierającego paliwo zastępcze Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną w przypadkach:awarii instalacji do produkcji Paliw Zastępczych, awarii lub zatrzymania instalacji do współspalania Paliw Zastępczych ODBIERAJĄCEGO, możliwości przekroczenia dopuszczalnych ilości magazynowanych Paliw Zastępczych przez ODBIERAJĄCEGO.Możliwość wystąpienia odwołania transportu paliwa na 2 godziny przed jego załadunkiem w sytuacji pilnej interwencji Odbierającego paliwo zastępcze wynikające z nagłej przyczyny leżącej po stronie Odbierającego, a wynikającej z procesów technologicznych w Cementowni. W tej sytuacji Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie (osobę do kontaktów wskazaną w złożonej ofercie). - Paliwo zastępcze dostarczane jest samochodami oplandekowanymi typu walking floor przy zachowaniu wszelkich wymogów przewidzianych przepisami prawa w tym zakresie. Wykonawcą jest podmiot posiadający aktualną stosowną Decyzję na prowadzenie transportu odpadów 19 12 10 (odpady palne- paliwo alternatywne) wydaną na podstawie przepisów Ustawy o odpadach.- Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do przestrzegania przepisów wynikających z Ustawy prawo o ruchu drogowym, przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz standardów bezpieczeństwa obowiązujących u Odbierającego paliwo zastępcze określonego w załączniku do SIWZ pn. Wymagania BHP. - Samochód Wykonawcy jak również pracownik - kierowca zostaną wyposażeni w środki zgodne z załącznikiem do SIWZ pn. Wymagania BHP. - Wykonawca przestrzegać będzie zasad rozładunku określonych w załączniku do SIWZ pn. Instrukcja rozładunku samochodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935. z adnotacją wadium - Transport odpadu o kodzie 19 12 10 z Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów - Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach