Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Władycze 5 w Przemyślu

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Władycze 5 w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont dachu polegający na częściowej wymianie obróbek blacharskich i elementów konstrukcyjnych, odczyszczeniu i malowaniu pokrycia dachowego z blachy - 929,60m2 - remont elewacji polegający na wymianie obróbek blacharskich gzymsów, parapetów, wykonaniu tynku renowacyjnego na parterze budynku, naprawie i wzmocnieniu tynku ponad parterem, malowanie farbami silikatowymi całej powierzchni elewacji- 2102,45 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną- wykonanie elewacji na obiekcie zabytkowym o wartości 150.000,00 zł. 1.3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: a) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy oraz uprawnienia lub doświadczenie wymagane do wykonywania robót budowlanych na obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004r. Dz.U. Nr 150 poz.1579, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich, archeologicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych; ( należy udokumentować dwuletnią praktykę zawodową wymieniając budowy którymi kierował i w jakim okresie lub złączyć zaświadczenie od właściwego konserwatora zabytków) 1.4. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej jedna robotę budowlaną na wykonanie elewacji na obiekcie zabytkowym o wartości 150.000,00 zł. - wg załączonego wzoru załącznika nr 2; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 3. 1.5. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy oraz do wykonywania robót na obiektach zabytkowych . 1.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach