Przetargi.pl
Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie, ul. Kościelna 70, 42-282 Kruszyna - Etap I

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3202003 , fax. 34 3202054
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 34 3202003, fax. 34 3202054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie, ul. Kościelna 70, 42-282 Kruszyna - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie termomodernizacji i przebudowy budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie, ul. Kościelna 70, 42-282 Kruszyna. Zakres robót związany z termomodernizacją i przebudową budynku w miejscowości Kruszyna podzielono na dwa etapy, z którego etap I jest ujęty w przedmiocie zamówienia. Zawiera on wykonanie robót, głównie wewnątrz budynku Gminnego Przedszkola. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: A. Roboty wewnątrz budynku: 1. ocieplenie stropu nad piętrem; 2. wykucia i poszerzenia drzwi na piętrze; 3. remont podłogi na piętrze; 4. remont kuchni; 5. remont łazienki na piętrze; 6. wymiana drzwi wewnętrznych na piętrze; 7. wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia i gniazd na piętrze; 8. wykonanie oświetlenia awaryjnego na piętrze; 9. wykonanie instalacji sanitarnej na piętrze; 10. wykonanie instalacji wodociągowej i ciepłej wody użytkowej do pomieszczeń na piętrze; 11. naprawy tynku po wykonaniu instalacji; 12. malowanie pomieszczeń na piętrze; 13. zasypanie piwnicy; 14. ocieplenie podłogi na gruncie; 15. wykucia i poszerzenia drzwi na parterze; 16. remont łazienek na parterze; 17. wymiana drzwi wewnętrznych na parterze; 18. wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia i gniazd na parterze; 19. wykonanie oświetlenia awaryjnego na parterze; 20. wykonanie instalacji sanitarnej na parterze; 21. wykonanie instalacji wodociągowej i ciepłej wody użytkowej do pomieszczeń na parterze; 22. malowanie pomieszczeń na parterze; 23. modernizacja kotłowni; 24. wykonanie instalacji c.o. w budynku; 25. udrożnienie kanałów wentylacyjnych w budynku; 26. ocieplenie stropu nad piwnicą; B. Roboty na zewnątrz: 1. nadmurowanie i udrożnienie kominów; 2. rozebranie wiatrołapu przy garażu; 3. wykonanie przeszklonej ścianki przy tylnym wejściu (przy kotłowni); 4. odtworzenie instalacji odgromowej. Roboty będą prowadzone w dwóch częściach. Część I do dnia 15.09.2014 r. Część II do dnia 25.08.2015 r. Harmonogram robót w części I będzie obejmował wykonanie zakresu z pkt A.1-A.12, pkt A.23-A.25 oraz pkt B.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu robót w części I w ramach posiadanych środków finansowych na 2014 r. Pozostały zakres przedmiotu zamówienia będzie wykonany w roku 2015. Przewiduję sie, że roboty wchodzące w część II winny się zacząć od 08 czerwca 2015 r., bądź w innym terminie ustalonym z Zamawiającym. Roboty z części I muszą być zakończone w takim stopniu aby obiekt nadawał się do użytkowania w roku szkolnym 2014/2015. Ponadto konieczne będzie uporządkowanie placu budowy po zakończeniu części I. Zamawiający informuje, że roboty wchodzące w część II etapu I mogą być prowadzone równocześnie z innymi robotami w tym obiekcie realizowanymi w ramach etapu II. Etap drugi termomodernizacji i przebudowy budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych i inne roboty na zewnątrz budynku. Szczegółowy zakres zawiera: 1. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6, 7, 8 do SIWZ, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 9, 10, 11 do SIWZ w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, 3. Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 12, 13, 14, 15 do SIWZ w części dotyczącej przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (rozwiązania równoważne). W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia negatywna będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wadium podano w pkt XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach