Przetargi.pl
Termomodernizacja dworku w Straszęcinie polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej

Gmina Żyraków ogłasza przetarg

  • Adres: 39-204 Żyraków,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 680 71 21 , fax. 014 680 71 24
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyraków
    39-204 Żyraków, woj. podkarpackie
    tel. 014 680 71 21, fax. 014 680 71 24
    REGON: 00054403600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyraklow.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dworku w Straszęcinie polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) odtworzenie uszkodzonej i zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie zabytkowym zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu, b) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, c) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, d) dostawa wszelkich niezbędnych materiałów e) wykonanie wszelkich robót towarzyszących w tym m.in. obrobienie i wymalowanie ościeży, w razie konieczności odtworzenie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, dopełnienie wszelkich formalności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wywóz materiałów z rozbiórki do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Projekt robót budowlanych polegających na wymianie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, a także wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów w istniejącym budynku na dz. nr 684/9 w Straszęcinie, gm. Żyraków. b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania: Termomodernizacja dworku w Straszęcinie polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. c) Dokumentacja fotograficzna dworku w Straszęcinie d) Decyzja Starosty Dębickiego nr 758/2013 z dnia 08.10.2013r. znak AB.6740.4.170.2013 o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. e) Postanowienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu, Delegatura w Rzeszowie zatwierdzające projekt budowlany. f) Zalecenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu, Delegatura w Rzeszowie dotyczące planowanej termomodernizacji dworku zabytkowego w Straszęcinie z dnia 15.05.2013r. znak UOZ-Rz-1.5183.53.2013. g) Zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu, Delegatura w Rzeszowie, że dwór w Straszęcinie jest objęty ochroną konserwatorską. Uwaga: 1) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania izolacji przeciwwilgociowej fundamentów objętej projektem budowlanym. 2) Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ). Podkreśla się, że przedmiar ten nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w związku z ryczałtowym rozliczeniem inwestycji. Kosztorys ofertowy wymagany przez Zamawiającego będzie dokumentem pomocniczym w celu określenia zakresu rzeczowego zadania oraz prawidłowego rozliczenia inwestycji, w związku z dofinansowaniem zadania ze środków PROW. Zamawiający zastrzega, że ze względu na pomocniczy charakter przedmiaru robót, Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców w zakresie przedmiaru robót, jak również braki w tych dokumentach nie będą stanowiły podstawy do zmiany treści SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zaleceniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Przemyślu oraz obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: a) zapewnienie kierownika robót budowlanych uprawnionego do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, b) oznakowanie budowy, c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, d) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych, e) urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych, f) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej g) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych, i) pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia, a także normy budowlane użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego i należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia o parametrach równoważnych opisanym przez Zamawiającego w dokumentach składających się na SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 60 9478 0000 0000 0228 2000 0070. 4. Jeżeli wadium składane jest w innej formie niż pieniądz, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego złożenie wadium. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 8.4 należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137 (I piętro), natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty przetargowej. 6. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy i podpisze umowę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: (a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; (b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; (c) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. lub jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach