Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bobrowej

Gmina Żyraków ogłasza przetarg

  • Adres: 39-204 Żyraków,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 680 71 21 , fax. 014 680 71 24
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyraków
    39-204 Żyraków, woj. podkarpackie
    tel. 014 680 71 21, fax. 014 680 71 24
    REGON: 00054403600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bobrowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) docieplenie ścian styropianem gr. 14 cm wraz z wykonaniem elewacji tynkiem akrylowym - kolorystykę budynku należy dostosować do elewacji sali gimnastycznej (zgodnie z dokumentacją fotograficzną sali gimnastycznej, będącą załącznikiem do SIWZ); 2) docieplenie ościeży styropianem gr. 4 cm wraz wykonaniem wyprawy tynkiem akrylowym; 3) docieplenie kominów styropianem gr. 4 cm wraz wykonaniem wyprawy tynkiem akrylowym i okucie blachą czapek kominowych; 4) wykonanie tynku mozaikowego na cokole budynku i przy zejściach do piwnic; 5) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej (zgodnie z dokumentacją projektową i zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej): a) piwnica: okna - 3 szt. b) parter: okna - 7 szt., drzwi 1 - skrzydłowe zewnętrzne aluminiowe (aluminium ciepłe) - 3 szt., drzwi 2 - skrzydłowe zewnętrzne aluminiowe, wzmocnione, ocieplone - 1 szt. c) piętro: okna - 16 szt., drzwi balkonowe - 1 szt. d) okna rozwieralno-uchylne zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej. e) należy zamontować kompletne drzwi z klamkami, szyldami, 2 zamkami i samozamykaczami; f) należy uwzględnić obrobienie i pomalowanie ościeży wewnętrznych; 6) czyszczenie i malowanie okien drewnianych niepodlegających wymianie w piwnicy - 17 szt.; 7) montaż nowych parapetów z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym; 8) wszelkie roboty towarzyszące ociepleniu ścian tj. rusztowania, demontaż i ponowny montaż elementów oświetlenia, tablic, kratek wentylacyjnych, kamer, sygnalizatorów, skrzynek pocztowych, uchwytów flagowych, czyszczenie i malowanie zewnętrznych skrzynek elektrycznych i gazowych, odsunięcie przyłącza energetycznego od ściany budynku, zamurowanie otworów na gzymsach, odbicie tynków, wykucie wnęk w miejscach odpadającej cegły i odmurowanie ubytków, montaż listew dylatacyjnych itp. 9) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej - montaż instalacji w orurowaniu pod elewacją, uwzględnić skrzynki do złącz kontrolnych i częściowy odzysk przewodów; 10) montaż istniejących przewody instalacji elektrycznej natynkowej w rurkach pod elewacją; 11) demontaż wszelkich obróbek blacharskich tj. parapetów, obróbek zadaszeń i balkonów; demontaż zadaszeń nad szachtami i nad wejściami do piwnic budynku tj. nad wejściem do kotłowni i nad wejściem do szatni; 12) demontaż i utylizacja krat i klap nad szachtami; 13) demontaż betonowej płytki odbojowej 14) demontaż i montaż nowych stalowych rur spustowych wraz z rewizjami; 15) rozbiórkę wiatrołapu przy wejściu do mieszkań; 16) rozbiórkę wszystkich istniejących szachtów; 17) rozbiórkę tarasu przy mieszkaniach wraz z balustradami; 18) podmurowanie istniejących drzwi balkonowych (2 szt.) w mieszkaniach na piętrze (likwidacja drzwi i montaż w ich miejscu okien); 19) podmurowanie okien w piwnicy zgodnie z dokumentacja projektową - uwzględnić należy uzupełnienie tynków wraz z gruntowaniem i zamalowaniem miejsc zamurowań wewnątrz budynku; 20) wykonanie nowych zwężonych szachtów zgodnie z przekrojem - uwzględnić należy wykopy oraz grunt przepuszczalny na dnie szachtów, a także izolację szachtów i docieplenie ścian budynku styrodurem; 21) wykonanie przykryć szachtów w postaci krat - uwzględnić należy przerobienie, wyczyszczenie i wymalowanie istniejących przykryć szachtów; 22) zasypanie szachtów przeznaczonych do likwidacji gruzem z rozbiórek; 23) wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku (wejście główne, wyjście ewakuacyjne obok istniejącego tarasu, wejście do mieszkań) - konstrukcja drewniana, pokrycie blachą powlekaną T-18, przy wszystkich daszkach uwzględnić należy rynny i rury spustowe. Przy wejściu głównym i wyjściu ewakuacyjnym wodę opadową z rynien należy odprowadzić przez podpięcie się do głównych rur spustowych budynku; 24) wykonanie zadaszeń nad wejściami do piwnic tj. nad wejściami do kotłowni i do szatni - pokrycie z blachy trapezowej T-18 z wykorzystaniem istniejących konstrukcji stalowych. Konstrukcje należy oczyścić, wymalować i wykonać nowe łacenie; 25) wykonanie zewnętrznych schodów do budynku przy wejściu głównym, przy wyjściu ewakuacyjnym i przy wejściu do mieszkań z palisady i kostki brukowej; 26) wykonanie schodków z palisady i kostki brukowej do drzwi balkonowych w miejscu zlikwidowanego tarasu; 27) remont schodów zewnętrznych do kotłowni i do szatni poprzez skucie nierówności, odparzeń, wyrównanie nierówności i przygotowanie podłoża, obłożenie schodów płytkami antypoślizgowymi; 28) remont balkonu przy części mieszkalnej poprzez skucie nierówności, wykonanie izolacji ze styropianu, nadbetonu, izolacji p. wilgociowej, obróbek blacharskich i obłożenia balkonu płytkami antypoślizgowymi; 29) wykonanie balustrad chromoniklowych przy wejściu głównym, wyjściu ewakuacyjnym, przy wejściu do mieszkań, na balkonach; 30) remont pomieszczeń na poziomie -1 budynku (pom. oznaczonych nr 1-5 na rzucie piwnic) - remont polega na: odbiciu zawilgoconych tynków, osuszeniu oraz odgrzybieniu ścian, uzupełnieniu tynków, zagruntowaniu i wymalowaniu powierzchni ścian i sufitów, obłożeniu schodów płytkami antypoślizgowymi, oczyszczeniu studni przelotowej drenażowe, ułożenie instalacji elektrycznej natynkowej w korytkach PCVj; 31) likwidację kominków wentylacyjnych na kanale wentylacyjnym z archiwum - wykucie otworów, wstawienie kratek wentylacyjnych; 32) montaż wszelkich niezbędnych nowych obróbek blacharskich przy założeniu, że istniejące obróbki gzymsów pozostają bez zmian; 33) zamontowanie nowych opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED z czujnikami ruchu i czujnikami zmierzchowymi w miejscach obecnie zamontowanych opraw oświetleniowych (dotyczy tylko części budynku objętej termomodernizacją). 34) wykonanie płytki odbojowej o szerokości 0,5 m z kostki brukowej o gr. 6 cm wokół termomodernizowanej części budynku - kostka brukowa szara, obrzeża szare; 35) wykonanie chodników o szerokości 1,5 m z kostki brukowej o gr. 6 cm wzdłuż elewacji Płd-Wsch (części mieszkalnej) w kierunku wejścia do szatni wzdłuż elewacji Płd-Zach - kostka brukowa kolorowa, obrzeża szare; 36) uzupełnienie kostki brukowej gr. 6 cm wraz z podbudową w miejscach zwężenia i likwidacji szachtów - rodzaj kostki brukowej tj. kształt i kolor należy dostosować do istniejącej nawierzchni wzdłuż elewacji Płn-Wsch (zgodnie z dokumentacją fotograficzną, będącą załącznikiem do SIWZ); 2. Wzór kształtu kostki brukowej wibroprasowanej wymaganej dla nawierzchni chodników został przedstawiony w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru następujących kolorów kostki brukowej dla nawierzchni nowych chodników: żółty, bordowy, brązowy, czarny, czerwony. Szczegółowa kolorystyka nawierzchni zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie realizacji robót. Dla nawierzchni nowych chodników należy zastosować kostkę brukową bezfazową. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bobrowej, działka nr ewid. 897, zatwierdzony decyzją o pozwoleniu budowę. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Termomodernizacja budynku ZSP w Bobrowej. c) Przedmiary robót Termomodernizacji budynku ZSP w Bobrowej oraz Remont pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy budynku ZSP w Bobrowej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: a) odwóz złomu na koszt wykonawcy do 5 km - materiały z rozbiórki są własnością Zamawiającego, b) zagospodarowanie gruzu z rozbiórek na działce szkolnej (nr ewid. 897 w m. Bobrowa), c) oznakowanie budowy, d) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienie opłat z tym związanych, e) urządzenie terenu budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych, f) poniesienia ewentualnych kosztów naprawy zerwanych przez Wykonawcę sieci podziemnych, g) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach. 6. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego i należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia o parametrach równoważnych opisanym przez Zamawiającego w dokumentach składających się na SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (sześć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 60 9478 0000 0000 0228 2000 0070. 4. Jeżeli wadium składane jest w innej formie niż pieniądz, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego złożenie wadium. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 8.4 należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137 (I piętro), natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty przetargowej. 6. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy i podpisze umowę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: (a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; (b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; (c) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. lub jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach