Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kolnie ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 34
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2782661 , fax. 086 2782431
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 34 34
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 086 2782661, fax. 086 2782431
REGON: 45115072400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1lokolno.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kolnie - docieplenie z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kolnie - docieplenie z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 2. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, 3. Docieplenie ścian fundamentowych, 4. Docieplenie powierzchni dachu i wykonanie izolacji papą nawierzchniową, 5. Wykonanie obróbek blacharskich, 6. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, 7. Wstawienie w istniejących oknach nawiewników automatycznie higrosterowanych, 8. Wstawienie w kanałach wentylacji grawitacyjnej kratek wywiewnych automatycznie higrosterowanych. Przedmiot zamówienia szerzej opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do SIWZ tj.: 1. Projekt budowlano-wykonawczy-architektura, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana systemem: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, - informacja o osobie, która będzie kierować wykonaniem przedmiotu zamówienia, - informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, - oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji i rękojmi, - zaakceptowany (parafowany) przez wykonawcę wzór umowy, - Jeżeli Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów, to przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Wykaz części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom, - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1lokolno.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu lokalu mieszkalnego Nr 2 w budynku przy ul. Mikołaja Reja 51 oraz wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Północnej 22/18, ul. Wigierskiej 3/11, ul. Kościuszki 108, ul. Waryńskiego 11/1, ul. Kościuszki 97, ul. Konopnickiej 3A/3 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części
Dodano: 2016-07-27 - Demontaż, dostawa, montaż stolarki i ślusarki w lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część II.
Dodano: 2016-06-16 - Remont bieżący korytarza i pokoi na II piętrze w części mieszkalnej internatu.
Dodano: 2016-06-07 - Wymiana stolarki drzwiowej i opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych i na korytarzach w Zespole Szkół Nr 1 w Grajewie.
Dodano: 2016-06-01 - Demontaż starej stolarki oraz dostarczenie, dostawa i montaż stolarki PCV, zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część I.
Dodano: 2016-05-17 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - (Remont budynku Nr 61 na terenie JW. Skład Osowiec), Część 2 - (Naprawa pokrycia dachowego budynku Nr 33 na terenie JW. w Łomży)
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana stolarki drzwiowej do klatek schodowych szt. 12 i pomieszczeń gospodarczych szt. 7 oraz wymiana kaset domofonowych na cyfrowe w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Witosa 4A w Suwałkach
Dodano: 2016-05-04 - Remont korytarza na parterze i na I piętrze w budynku szkoły.
Dodano: 2016-04-25 - Wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna drewniane w budynku użytkowym przy ul. Kościuszki 45 w Suwałkach wpisanego do rejestru zabytków pod Nr KI.WKZ.534/223/d/82 z dnia 05.02.1982 r. - szt. 20
Dodano: 2016-04-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
Dodano: 2016-03-29