Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu wraz z demontażem , transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest.

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710254
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
    ul. Macieja Rataja 29a 29a
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710254
    REGON: 27663557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu wraz z demontażem , transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż , transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest 2. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV 3. Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi stalowe i aluminiowe 4. Docieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO (gr. Styropianu 13 cm ) wraz z wyprawą z cienkowarstwowego tynku mineralnego 5. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją metodą wdmuchiwania granulatu styropianowego o gr. 20 cm 6. Wykonanie nowego pokrycia dachowego 7. Wykonanie instalacji odgromowej budynku 2.8.Wykonanie kanalizacji deszczowej wokół budynku szkoły 2.9. Montaż regulacji pogodowej węzła instalacji c.o. w budynku szkoły
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 1) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 14.05.2009 r. 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, 3)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych, 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 8)Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9: 00 9)Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007 10)Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. 11)Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj. do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9: 00 12)Wysokość wadium wynosi: 45 000 zł ( słownie : czterdzieści pięć tysięcy złotych ) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , b)dysponują po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach (branżach ) zgodnych z zakresem robót 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. II.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ przez Zamawiającego i dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. III.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art.25 ust.1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania .Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 4.wniosą wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) b)Pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) c)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a). Wypełniony wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku o parametrach porównywalnych do przedmiotu zamówienia , minimum jedną robotą polegającą na demontażu , transporcie oraz unieszkodliwieniu azbestu w ilości porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz minimum jedną robotą dotyczącą wykonania sieci kanalizacji zewnętrznej Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe zostały wykonane należycie. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) b). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach zgodnych z zakresem robót przewidzianych do realizacji oraz ważne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i ważnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej , (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum po jednej osobie z uprawnieniami danej specjalności . ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 5. Załączą do oferty dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach