Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Janów przy ul. Częstochowskiej 1

Urząd Gminy Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-253 Janów, ul. Częstochowska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 327 80 48 , fax. 034 327 80 81
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janów
    ul. Częstochowska 1 1
    42-253 Janów, woj. śląskie
    tel. 034 327 80 48, fax. 034 327 80 81
    REGON: 00053458100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Janów przy ul. Częstochowskiej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Janów przy ul. Częstochowskiej 1. Zakres prac: W ramach termomodernizacji przewidziane jest: - docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych, - docieplenie stropodachu nad salą konferencyjną - docieplenie stropu nad ostatnia kondygnacją we wschodniej części budynku, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana pokrycia dachowego we wschodniej części budynku, - montaż kotła na pellety o mocy 125KW - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH Dociepleniu podlegają wszystkie ściany zewnętrzne. Na ściany należy zastosować styropian typu Fasada o grubości 15 cm. Część piwniczną budynku należy odkopać do głębokości 30 cm pod poziom terenu i wykonać docieplenie ścian piwnicznych styropianem fundamentowym gr. 15 cm. Zastosować listwę startową. Należy zastosować zewnętrzną warstwę wykończeniową z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym polikrzemianowym gr. 1,5 mm faktura baranek. Przed przystąpieniem do klejenia styropianu na ścianach należy oczyścić istniejące ściany z kurzu, powstałe ubytki uzupełnić. Gzyms wokół całego budynku należy dwukrotnie zaszpachlować a następnie wykonać wyprawę tynkarską z tynku polikrzemianowego z zgodnie z kolorystyką. Pas elewacji do h=2,0 m zabezpieczyć dodatkową warstwa siatki zbrojeniowej zatopiona w zaprawie klejowej. Cokół należy wykonać z płytek klinkierowych w kolorze cegła zgodnie z częścią rysunkową. Po wykonaniu docieplenia należy wykonać podbitkę dachową wokół budynku. Zastosować należy podbitkę drewnianą. DOCIEPLENIE STROPU, DACHU BUDYNKU I WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Dociepleniu podlega dach budynku nad salą konferencyjna. Docieplenie należy wykonać za pomocą styropapy gr. 18 cm o współczynniku - 0,038 W/mK. Cały dach należy pokryć dwiema warstwami papy termozgrzewalnej. Na ogniomurze wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy gr. 0,55 mm w kolorze RAL 8017. Dociepleniu podlega także strop nad ostatnią kondygnacją we wschodniej części budynku. Docieplenie należy wykonać za pomocą styropianu EPS 100 Podłoga gr. 17 cm. Następnie wykonać wylewkę cementową na całej powierzchni. Pokrycie dachu we wschodniej części budynku należy wykonać z blachodachówki w kolorze RAL 8017. Należy wykonać łacenie pod blachodachówkę zgodnie z wytycznymi producenta pokrycia dachowego. Obróbki wykonać z blachy płaskiej powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze zgodnym z częścią rysunkową. Orynnowanie wykonać z blachy powlekanej lub PCV. Przy przejściu przez gzyms rury spustowej wykonać odsadzkę tak aby rura spustowa była zamontowana na powierzchni ściany po dociepleniu. Kominy należy wykonać z cegły klinkierowej w kolorze pokrycia dachowego. WYMIANA OKIEN I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH Należy zastosować okna drewniane w kolorze machoń szklone zestawem zespolonym dwuszybowym. Wskazany współczynnik przenikania ciepła dla zespołu szklanego nie gorszy niż 0,7 W/m?K a dla całego okna 1,1 W/m?K. Wymianie podlegają również drzwi zewnętrzne zlokalizowane w elewacji północnej. Należy zastosować drzwi stalowe pełne kolor brązowy o łącznym współczynniku przenikania ciepłą nie gorszym niż 1,7 W/m?K. Nad drzwiami wejściowymi D1 na elewacji północnej zamontować daszek łukowy z poliwęglanu o wymiarach 200x90 cm. KOTŁOWNIA Kocioł na pelet z podajnikiem o mocy 125 kW Max. ciśnienie pracy 1,5bar, powierzchnia grzewcza 12m2, sprawność 83,5% pojemność wodna 809l. Maksymalny pobór energii elektrycznej (podczas rozpalania) 200 / 875 [W]. Praca kotła jest zautomatyzowana. Sterowanie kotłownią odbywa się za pomocą regulatora pogodowego. Kocioł będzie pracować w układzie zamkniętym. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA W budynku Urzędu Gminy zaprojektowano instalację centralnego ogrzewania wodnopompową, dwururową, systemu zamkniętego o parametrach wody instalacyjnej tz / tp = 70° /50°C z rur wykonanych ze stali ocynkowanej. Źródłem zasilania centralnego ogrzewania jest nowo projektowana kotłownia mieszcząca się w piwnicy. UWAGA!!! Projekt nie obejmuje wymiany okien w pomieszczeniach banku oznaczonych na rysunku nr 3 i 12 symbolem O1 i O2 oraz demontażu i ponownego montażu krat okiennych (punkt 6.4.1. projektu technicznego). W związku z tym nie należy wyceniać w/w prac. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty zezwalające na zastosowanie w budownictwie. Zgodnie z art.10 Ustawy Prawo Budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi po zakończeniu realizacji zamówienia. Użyte w przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złoty). Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Niegowie Oddział w Janowie nr 49 8591 0007 0330 0925 0228 0010 do chwili upływu terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 5, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach