Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku- siedziby Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku- siedziby Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15. Budynek posiada 5 kondygnacji, powierzchnię zabudowy - 734 m2, kubaturę 10 929 m3 oraz dobudowaną od strony zachodniej windę panoramiczną. Zakres prac obejmuje : termomodernizację budynku metodą lekką mokrą - ocieplenie ścian i cokołu styropianem gr. 13 cm, ościeży gr.2cm, z przyklejeniem 1 warstwy siatki, wyprawa z tynku akrylowego, cokół tynk mozaikowy żywiczny, zabezpieczenie naroży budynku i ościeży drzwi wejściowych listwą aluminiową, ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej gr. 18 cm, wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, włazu dachowego, naprawą kominów, demontażem i ponownym montażem istniejącej instalacji odgromowej, wymianą parapetów zewnętrznych, naprawa balkonów wraz z ułożeniem płytek mrozoodpornych, uzupełnienie balustrad i drabin klatki schodowej bocznej, wykonanie opaski wokół budynku z kostki kolorowej, montaż drzwi wejściowych aluminiowych (profil ciepły ) - szt. 2, wykonanie nakładek na parapety wewnętrzne z PCV (marmurek), montaż na oknach rolet antywłamaniowych z ryglami automatycznymi na parterze budynku od zewnątrz budynku. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest uporządkować plac budowy oraz usunąć poza teren Zamawiającego materiał pochodzący z rozbiórek. Kolorystyka elewacji - kolory pastelowe II kat. do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacja robót. Na dachu budynku Starostwa Powiatowego znajdują się 3 anteny telefonii komórkowej wraz z instalacją. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z właścicielem w/w urządzeń celem wykonania remontu pokrycia dachu w miejscach usytuowania anten, urządzeń, instalacji będących własnością PTK Centertel. W trakcie w/w remontu właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń i instalacji będących jego własnością. Zamawiający nie przewiduje możliwości demontażu anten w trakcie wykonywania pokrycia dachu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania przedstawiają załączone rysunki, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót będące załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł słownie : osiem tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące : 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na dociepleniu budynków, o wartości robót co najmniej 150 000 zł każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. oraz posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień składania ofert. 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki określone w rozdziale VIII pkt 1. muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz : 2.1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2.2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje Pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów, 2.3. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, 2.4. jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 2.5.czas trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi obejmować czas realizacji zamówienia i okres udzielonej rękojmi i gwarancji. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załączyć Zobowiązanie . 3.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty. 4.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe Pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ 1.2. wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na ocieplaniu budynków o wartości robót co najmniej 150 000 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ 1.3.Wykaz osób, które będą kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Zamawiający żąda : 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 lub Załącznik Nr 3 A ( jeśli dotyczy ) do niniejszej SIWZ. 2.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru, ( KRS , zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej ) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 2.3.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wstawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.4.aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2.- 2.4 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz. 1817 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach