Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2010-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 104 wraz z usunięciem wyrobów zawierających azbest - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót termomodernizacyjnych obejmuje: 1. Demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest - demontaż płyt zawierających azbest, wyroby o gęstości objętościowej większej niż 1000 kg/m3 z powierzchni 455,12 m2, - demontaż izolacji cieplnej w wymiennikowni oraz rur rozprowadzających, wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000kg/m3 z pow. 54,17 m2 - wywóz odpadów zawierających azbest ok. 27,11 m3, 7,84 Mg - prowadzenie monitoringu i badań na zawartość włókien azbestu w powietrzu 2. Docieplenie ścian budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - ok.560 m2 3. Docieplenie stropodachu - ok.305 m2 4. Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, malowanie oraz inne niezbędne roboty towarzyszące ujęte w dokumentacji. 5. Kompaktowa stacja wymienników ciepła + roboty demontażowe, budowlane, elektryczne 6. Wymiana instalacja centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami 7. Pochylnia dla osób niepełnosprawnych 8. Przebudowa pomieszczeń z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. 9. Wymiana instalacji wod - kan w WC i umywalni z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. UWAGA! Pod pojęciem /kompaktowa stacja wymienników ciepła/ zamawiający rozumie zespół urządzeń złożony z wymiennika ciepła, pomp i armatury regulacyjnej, odcinającej, pomiarowej wraz z kompletem automatyki, umieszczony na ramie montażowej w postaci kompaktowej. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w dwóch egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. W okresie lipca i sierpnia 2010r. obiekt będzie nieczynny i w tym czasie należy skoncentrować zakres robót szczególnie uciążliwych dla funkcjonowania placówki, w pozostałych okresach obiekt będzie czynny i zakres robót należy koordynować z kierownictwem placówki i inspektorem nadzoru. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji. INFORMACJE DOT. PRAC ZWIĄZANYCH Z AZBESTEM: Zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t.j.: Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.): Art. 17. 1. Wytwórca odpadów jest obowiązany do: 1) uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie; 2) przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne. 2. Wytwórca odpadów jest obowiązany do uzyskania pozwolenia na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli wytwarza powyżej 1 Mg odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy Mg odpadów innych niż niebezpieczne rocznie. 3. W pozwoleniu, o którym mowa w ust. 2, uwzględnia się wszystkie odpady wytwarzane przez danego wytwórcę w danym miejscu. 4. Wymóg uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, pozwolenia na wytwarzanie odpadów, a także przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami nie dotyczy wytwórcy odpadów prowadzącego instalację, na której prowadzenie wymagane jest pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w przepisach o ochronie środowiska. Wnioski i karty informacyjne dostępne w załącznikach do SIWZ (załączniki nr S11, S12, S13) i) Prace związane z usuwaniem azbestu muszą być prowadzone w taki sposób, aby zminimalizować uwalnianie się azbestu do środowiska, tak aby nie zostały przekroczone dopuszczalne wartości stężeń włókien azbestowych w powietrzu. ii) Prace przy usuwaniu azbestu mogą prowadzić jedynie wykonawcy posiadający dokumenty dopuszczające do demontażu materiałów azbestowych i mający odpowiednie wyposażenie techniczne i zatwierdzający przeszkolonych w tym zakresie pracowników. iii) Podczas prac demontażowych przy elementach azbestowych wykonawca zobowiązany jest do: umieszczenia tablic ostrzegawczych informujących o rodzaju prowadzonych prac, ogrodzenia terenu, na którym prowadzone będą roboty, zastosowania odpowiednich środków technicznych w celu zmniejszenia emisji włókien azbestu. iv) Istotne jest, aby elementy azbestowe usuwać w całości, unikając ich łamania. v) Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych powinno być dokonane określenie stanu środowiska w wyniku umowy podpisanej przez wykonawcę z laboratorium badawczym w celu uzyskania poziomu odniesienia dla późniejszych pomiarów zanieczyszczeń powietrza w miejscu robót i jego otoczeniu. vi) W trakcie realizacji robót, jeżeli usuwane są wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kg/m3 lub inne, mocno uszkodzone, a także zawierające krokidolit oraz wyroby znajdujące się w pomieszczeniach zamkniętych, niezbędne jest prowadzenie monitoringu powietrza przez upoważnione laboratorium posiadające akredytację w zakresie pomiarów zanieczyszczeń powstających przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest. vii) Po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedstawienia właścicielowi lub zarządcy obiektu, będącego przedmiotem prac, oświadczenia stwierdzającego prawidłowość wykonania prac i oczyszczenia z azbestu. W przypadku, gdy przedmiotem prac były wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kr/m3 lub wyroby mocno uszkodzone i zniszczone lub prace obejmowały wyroby zawierające azbest krokidolit, lub prowadzone były w pomieszczeniach zamkniętych, wykonawca ma obowiązek przedstawienia wyników badania powietrza przeprowadzonego przez uprawnione do tego laboratorium lub instytucję. viii) Procedury prowadzenia prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych, wytwarzaniem odpadów niebezpiecznych wraz z oczyszczeniem obiektu i terenu zostały przedstawione szczegółowo w STWiOR1. W związku z powyższym Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do przedstawienia, przed przystąpieniem do prac demontażowych płyt azbestowych, następujących dokumentów: zezwoleń na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, wydanych podmiotom świadczącym usługi w zakresie demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest; decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi (jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie); informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami (jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne); dokumentu określającego stan środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, wydanego przez laboratorium badawcze. Do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć dokumenty wymienione powyżej oraz: protokół potwierdzający usunięcie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest pochodzący z powierzchni elewacji budynku ok. 510 m2; kserokopię kart przekazania odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych; oświadczenie wykonawcy stwierdzające prawidłowość wykonania prac i oczyszczenia z azbestu; wyniki badania powietrza prowadzonego przez uprawnione do tego laboratorium lub instytucję (w przypadku opisanym w punkcie vii). Po podpisaniu umowy, w terminie 5 dni należy, w uzgodnieniu z inwestorem, wykonać i przedstawić harmonogram rzeczowo - finansowy zadania. Płatność faktur ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zostanie dokonana zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym zadania, miesiąc po zakończonym kwartale, przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, po dokonaniu przelewu należności przez WFOŚiGW - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich w 3 - ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w obiektach gminnych w Gminie Siewierz w podziale na dwie odrębne części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie docieplenia ścian budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 przy ul Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacją odgromową
Dodano: 2016-07-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
Dodano: 2016-07-21 - BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach przy ul. Łętowskiego 18
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2016-07-20 - Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach przy ul. Bytomskiej 8b
Dodano: 2016-07-19 - Remont dachu krytego papą wraz z remontem stropu nad lokalem nr 12 w budynku przy ul. Piecucha 7a w Bytomiu
Dodano: 2016-07-19