Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków OSP Jagodne i OSP Osiny

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 29101033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków OSP Jagodne i OSP Osiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynków OSP Jagodne i OSP Osiny” z podziałem na 2 części. 1. Obiekty objęte termomodernizacją: Część I- Budynek OSP w Osinach, Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1) Modernizację systemu CO, 2) Wymianę okien zewnętrznych, 3) Wymianę drzwi zewnętrznych, 4) Ocieplenie stropu, 5) Ocieplenie ścian zewnętrznych, 6) Wewnętrzen instalacje elektryczne, 7) Budowa instalacji fotowoltaicznej. Część II- Budynek OSP w Jagodnym, Zakres zadania obejmuje w szczegóności: 1) Modernizację systemu CO (wewnętrzna instalacja gazowa), 2) Wymianę okien zewnętrznych, 3) Wymianę drzwi zewnętrznych, 4) Ocieplenie stropu, 5) Ocieplenie ścian zewnętrznych, 6) Ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu, 7) Wewnetrzne instalacje elektryczne, 8) Budowa instalacji fotowoltaicznej. Uwaga! W ramach modernizacji centralnego ogrzewania należy zamontować liczniki ciepła wskazane w audytach energetycznych. Wykonawca w ramach zadania dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia instalacji oraz zwiększenia mocy u gestora sieci tj. PGE DYSTRYBUCJA. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określają przedmiary robót, projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej budynków przeznaczonych do termomodernizacji w terenie. Roboty objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z przedmiarami robót, projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SIWZ, audytami efektywności energetycznej projektem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot ma charakter kosztorysowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru druku kalkulacji wartości kosztorysowej określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadanie, pn:„Termomodernizacja budynków OSP Jagodne i OSP Osiny” z podziałem na części: Część I- Budynek OSP w Osinach, Część II- Budynek OSP w Jagodnym. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na dowolną ilość zadań (części) spośród wymienionych powyżej. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. Gwarancja Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Długość okresu gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 3 lat (termin minimalny) do 6 lat (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisane pkt 5.1.3.3. były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I-6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Część II- 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach