Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 2c
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6414044 , fax. 032 7547721
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
    al. 1000-lecia 2c 2c
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6414044, fax. 032 7547721
    REGON: 35700153700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu, oraz Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wolbromiu w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu zakres prac szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się Liczba budynków objętych termomodernizacją. budynek KPPSP Olkusz, JRG Wolbrom Ocieplenie ścian zewnętrznych stropu oraz stropodachu Wymiana okien Wymiana drzwi Wymiana bram garażowych Wymiana świetlików Modernizacja instalacji CO Montaż kurtyn powietrznych Montaż kolektorów słonecznych o powierzchni 6,75 m2 o mocy 36 kW Montaż perlatorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości. Dla części 1. 25 000,00 PLN (słownie złotych dwadzieścia pięć tysięcy 00/100). Dla części 2. 20 000,00 PLN (słownie złotych dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu nr konta 66 1240 2294 1111 0010 6326 5146 Bank Pekao S.A. (w tytule przelewu należy wpisać: Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu wadium w przetargu nieograniczonym na: Część nr 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na stolarkę okienną
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach