Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych położonych na terenie gminy Witnica .

Gmina Witnica ogłasza przetarg

  • Adres: 66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216446 , fax. 095 7515218
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Witnica
    ul. Krajowej Rady Narodowej 6 6
    66-460 Witnica, woj. lubuskie
    tel. 095 7216446, fax. 095 7515218
    REGON: 21096688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych położonych na terenie gminy Witnica .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Witnica. 2.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Witnica dotyczących terenów nie zamieszkałych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą XXX/280/12 z dnia 10 września 2012 roku Sejmiku Województwa Lubuskiego w sprawie przyjęcia dokumentu pn. Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Gmina Witnica oraz ustawą o cmentarzach , Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Witnica nr 46 z 10.12.2004r. 3.ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1/Odbiór odpadów z cmentarzy: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH W CIĄGU ROKU: Szacunkowe ilości: Cmentarze 1007m3 Z koszy ulicznych 200m3 RCR 26m3 Urząd Miasta i Gminy 16,68 m3 Targowisko Miejskie 91 m3 Remizy Strażackie 1,32 m3 Świetlice wiejskie 264,60 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 000,00 PLN . 2.Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach a.Pieniądzu b.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c.Gwarancjach bankowych d.Gwarancjach ubezpieczeniowych e.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .Dz. U z 2007r. Nr 42, poz.275. 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalna bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego Nr Konta GBS Barlinek O/Witnica 62 8355 0009 0114 4848 2000 0004 z dopiskiem Wadium postępowanie Nr ZP/27 3/2013. a.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. b.W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną . c.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium które w oznaczonym terminie znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach