Przetargi.pl
Zorganizowanie transportu i pobytu grupy uczniów, opiekunów oraz przedstawicieli Gminy Sulechów w Izraelu w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w ramach projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - IV przetarg

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie transportu i pobytu grupy uczniów, opiekunów oraz przedstawicieli Gminy Sulechów w Izraelu w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w ramach projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - IV przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na zorganizowaniu transportu samo-lotowego do i z Izraela oraz pobytu 18-osobowej grupy obywateli RP w Izraelu w dniach od 09.03.2014 r. do 15.03.2014 r., w związku z realizacją współpracy ponadnarodowej w ramach projektu Widzę i rozumiem prowadzanego w Gimnazjum nr 2 w Sulechowie, dofinansowane-go ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia planu pobytu o 1 dzień, tzn. od 08.03.2014 r. do 14.03.2014r. Harmonogram całego wyjazdu tj. przejazdów, noclegów oraz wyżywienia ulegnie przesunięciu o jeden dzień. 3. Grupa będzie składać się z 8 osób dorosłych oraz z 10 uczniów gimnazjum (rocznik 1999 oraz 1998). Imienna lista uczestników przekazana zostanie Wykonawcy 30 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. 4. Wykonawca musi zapewnić: a) 18-osobowej grupie wraz z bagażami transport autokarem z Sulechowa (woj. lubuskie) w dniu 09 marca 2014 r. na lotnisko z którego ma nastąpić wylot do Izraela oraz powrót w dniu 15 marca 2014 r. z lotniska przylotu z Izraela do Sulechowa (woj. lubuskie). Wyjazd z Sulechowa w dniu 9 marca 2014 odbędzie się w godzinach popołudniowych. b) autokar lub bus w Izraelu (dla grupy 18 osób z Polski) zapewniający: - dowóz 18 osób w dniu 10 marca 2014r. z lotniska do ustalonego miejsca w miejscowości Jaljulya, gdzie 10 uczniów gimnazjum zostanie odebranych przez osoby, które zapewnią im zakwaterowanie. Autobus/bus musi zaczekać z odjazdem aż do momentu odebrania wszystkich uczniów. Następnie dopiero możliwy jest przewóz 8 osób do miejsca zakwa-terowania, o którym mowa w lit. h - dowóz w dniu 15 marca 2014r. 18 osób z miejsca zakwaterowania na lotnisko z którego ma nastąpić wylot do Polski - oraz przewozy w dniach 10 marca - 14 marca 2014 r. na terenie Izraela z miejsca zakwa-terowania na miejsce zajęć szkolnych i projektowych w Home of Education and Sciences - High School of Jaljulya oraz zajęć projektowych kulturowych na terenie Izraela dla minimum 30 osób. Łącznie przewiduje się około 700 km przejazdów, w tym 2 dni to wyjazdy całodzienne, a w pozostałe 3 dni dowozy na miejsce zajęć i spotkań oraz odwozy do miejsca zakwaterowania. Pojazdy zarówno do przejazdów z i na lotniska oraz do przewozów w Izraelu muszą posiadać sprawną klimatyzację oraz spełniać normy ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu. Każdego dnia od 10 marca do 14 marca 2014r. autobus musi być do dyspozycji najemcy aż do momentu odwiezienia wszystkich uczestników na miejsce zakwaterowania. Szczegóły dotyczące miejsc zajęć i spotkań zostaną podane najpóźniej 15 lutego 2014r. c) przelot 18-osobowej grupie jednym samolotem wraz z bagażami bez przesiadek: - z Polski do Izraela, - z Izraela do Polski, d) możliwość przelotu dla każdej z osób z co najmniej 1 sztuką bagażu głównego, którego waga może przekroczyć 20 kg, e) możliwość przelotu dla każdej z osób z co najmniej 1 sztuką bagażu podręcznego (wymiary i waga zgodnie z warunkami linii lotniczej), f) przylot do Izraela w dniu 10.03.2014 r. g) wylot do Polski w dniu 15.03.2014 r. h) zakwaterowanie dla 8-osobowej grupy (grupy nie należy rozdzielać) w dniach od 10.03.2014 r. do 13.03.2014 r. w 4 pokojach dwuosobowych w hotelu znajdującym się w okolicach Tel-Awiwu w odległości nie większej niż 50 km od miejsca zajęć projektowych (Jaljulya). Uwaga! Pokoje muszą posiadać minimum następujące wyposażenie: - łazienkę z prysznicem/wanną, - łóżka jednoosobowe, - bezpłatny telewizor, - bezpłatny dostęp do Internetu, - komplet ręczników i) zakwaterowanie dla 18-osobowej grupy (grupy nie należy rozdzielać) w dniach od 13.03.2014 r. do 15.03.2014 r. w 4 pokojach dwuosobowych i 3 pokojach trzyosobowych i 1 pokoju jednoosobowym. Uwaga! Pokoje muszą posiadać minimum następujące wyposażenie: - łazienkę z prysznicem/wanną, - łóżka jednoosobowe, - bezpłatny telewizor, - bezpłatny dostęp do Internetu, - komplet ręczników. j) wyżywienie: - w dniu 10.03.2014r. - śniadanie dla 18 osób, obiadokolacja dla 8 osób, - w dniu 11.03.2014r. - śniadanie dla 8 osób, obiadokolacja dla 8 osób, - w dniu 12.03.2014r. - śniadanie dla 8 osób, obiadokolacja dla 8 osób, - w dniu 13.03.2014r. - śniadanie dla 8 osób, obiad dla 18 osób, kolacja dla 18 osób, - w dniu 14.03.2014r. - śniadanie dla 18 osób, obiad dla 18 osób, kolacja dla 18 osób, - w dniu 15.03.2014r. - śniadanie (lub suchy prowiant i napój na drogę) dla 18 osób Każdy posiłek powinien być z napojami zimnymi i ciepłymi, przy czym śniadania i kolacje muszą być zapewnione w miejscu zakwaterowania. k) ubezpieczenie na cały czas wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu tj. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW, kosztów leczenia - KL, oraz ubezpieczenie bagażu w czasie transportu autobusem oraz samolotem. l) zapewnienie w Izraelu polskojęzycznego pilota (przewodnika), którego zadaniem będzie nadzór realizacji zadania na miejscu. Do zadań tej osoby będzie należało: - koordynacja godzin i realizacja przywozów i odwozów, zgodnie z ust. 1 pkt 4 lit. b), - koordynacja wyżywienia, zgodnie z ust. 1 pkt 4 lit. j), - bieżąca pomoc dotycząca zadań realizowanych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej na adres: Gmina Sulechów, 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6 lub elektronicznie na adres os@sulechow.pl, najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia wyjazdu: a) polisy ubezpieczeniowe, o których mowa w ust.1 pkt 4 lit. k), b) bilety lotnicze c) dane osoby (imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu), o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit l) W tym samym terminie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o miejscu pobytu uczestników wyjazdu w Izraelu (nazwa hotelu, adres, nr. telefonu). 6. W cenie muszą być zawarte wszelkie opłaty wizowe, opłaty lotniskowe oraz wszystkie inne nie-zbędne dokumenty i opłaty wymagane w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 8. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przewidzianych w budżecie Zamawiającego na realizację tego zadania. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach