Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego, tj. w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy: Al. Marcinkowskiego 32, ul. Piaskowa 4-5, ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Kościuszki 132

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8566160, 8566071 , fax. 061 8566069
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 32 32
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8566160, 8566071, fax. 061 8566069
    REGON: 00032385500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego, tj. w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy: Al. Marcinkowskiego 32, ul. Piaskowa 4-5, ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Kościuszki 132
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania sukcesywne świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego oraz wyposażenie Zamawiającego w pojemniki (kontenery) na odpady, które stanowią własność Wykonawcy. b) Adres, liczbę pojemników, ich pojemność, rodzaj odpadów oraz częstotliwość wywozu określa Załącznik nr 1, stanowiący integralną część umowy. c) Zamawiający wymaga aby pojemniki dostarczone dla lokalizacji wyszczególnionej w Załączniku nr 1 wzoru umowy pod pozycją nr 1 tj. Al. Marcinkowskiego 32 posiadały głębokość maksymalną 102 cm i szerokość maksymalną 125 cm, co podyktowane jest specyfiką obiektu i docelowym miejscem ich ustawienia. d) Pod pojęciem odpadów komunalnych stałych rozumie się odpady powstające w gospodarstwie domowym ( z wyjątkiem gorącego popiołu), w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, z wyjątkiem odpadów niebezpiecznych z zakładów opieki zdrowotnej i weterynaryjnych, o których mowa w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U. Nr 62, poz. 628) oraz w rozporządzeniu M.Ś. z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U. Nr 112, poz. 1206). e) Pod pojęciem odpadów komunalnych nie należy rozumieć w szczególności: gruzu, ziemi, gałęzi, zużytych mebli, sprzętu gospodarstwa domowego, obornika, kamieni i innych odpadów nagromadzanych w wyniku remontów. Wywóz tego rodzaju odpadów nie stanowi przedmiotu niniejszej umowy i wymaga oddzielnego zlecenia f) Wykonawca dostarczy pojemniki na odpady pod adresem zgodnym z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy i ustawi je w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym zapewniającym prawidłowy dostęp w trakcie trwania umowy. g) Wykonawca zapewni załadunek odpadów, tak aby zapobiegać ich rozsypaniu, a w przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku zobowiązuje się do ich uprzątnięcia. h) Wykonawca zapewni wysprzątanie altanek śmietnikowych przy każdym odbiorze poprzez zebranie ewentualnie zalegających odpadów oraz sprzątanie miejsc w których następuje załadunek odpadów, tak aby po wykonaniu tej czynności miejsce to pozostało czyste bez zalegania nieczystości, które wypadły podczas załadunku. i) Wykonawca zapewni transport odpadów z miejsc ich składowania określonych w Załączniku nr 1 do umowy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych. j) Wykonawca zapewni odbiór makulatury we własnym zakresie z miejsca jej składowania uzgodnionego z Zamawiającym, znajdującego się w jego siedzibie. k) Wykonawca unieszkodliwi lub zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. l) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pojemników w należytej czystości, odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, a także wymiany zużytych lub naprawy uszkodzonych kontenerów. m) Wykonawca zapewni dwa razy w roku w okresie maj - październik mycie oraz dezynfekcję pojemników na własny koszt, przy czym czynność ta będzie wykonywana na zgłoszenie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach