Przetargi.pl
świadczenie usług związanych z dowozem i odwozem osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne.

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koło w Sędziszowie Małopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Kościuszki 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2216534 , fax. 0-17 2216534
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koło w Sędziszowie Małopolskim
    ul. Kościuszki 20 20
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2216534, fax. 0-17 2216534
    REGON: 01205987000263
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W SĘDZISZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług związanych z dowozem i odwozem osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne do Placówek PSOUU Koło w Sędziszowie Małopolskim, mieszczących się w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy Kościuszki 20 oraz w miejscowości Wiercany nr 73. Pod pojęciem dowóz osób rozumie się przywóz osób z miejsca zamieszkania do placówek wymienionych w pkt 2 i ich odwóz do miejsca zamieszkania. 2. Miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych to miejscowości: a) Będziemyśl, b) Klęczany, c) Zagorzyce, d) Szkodna, e) Brzezówka, f) Borek Wielki, g) Borek Mały, h) Wielopole, i) Iwierzyce, j) Nockowa, k) Sielec. l) Boreczek m) Glinik n) Ropczyce o) Sędziszów Małopolski p) Olimpów r) Bystrzyca s) Wiśniowa t) Wiercany. 3. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozu uprawnionych jest 30 osób, w tym 4 osoby na wózku inwalidzkim. 4. Usługi przewozowe, dowozy osób do przedmiotowych placówek będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku. 5. Czas realizacji usługi : dowóz na godz. 7.00 - odwóz o godz. 13.00 . 6. Przewidywana dzienna długość tras przewozu wynosi ok. 300 km 7. Szacunkowa liczba dni dowozu wynosi 215 dni roboczych. 8. Zamawiający przewiduje następujące przerwy w dowozie osób: a) 1 miesiąc w okresie wakacyjnym, b) 2 tygodnie w okresie Świat Bożego Narodzenia, c) 2 tygodnie w okresie Świąt Wielkanocnych przy czym dokładne daty dla każdej z wymienionych przerw ustalane będą na bieżąco z Wykonawcą usługi. 9. Liczba osób objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć. Po każdej zmianie, Zamawiający w terminie do 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz osób. 10. W przypadku zmian liczby dowożonych osób Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia osób, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma: a) adresy i imienny wykaz osób niepełnosprawnych objętych dowozem do Placówki PSOUU Koło w Sędziszowie Małopolskim mieszczącej w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy Kościuszki 20; b) adresy i imienny wykaz osób niepełnosprawnych objętych dowozem do Placówki PSOUU Koło w Sędziszowie Małopolskim mieszczącej miejscowości Wiercany nr 73. 12. Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek zapewnienia opieki nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi poprzez zapewnienie dodatkowej osoby zwanej OPIEKUNEM. 13. Zamawiający wymaga, aby pojazd, którym świadczona będzie usługa dowozu był w pełni sprawny technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32,poz. 262 ). Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874, ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, ze zm.). 14. Usługa objęte niniejszym zamówieniem ma być świadczona środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) minimum 1 sprawnego pojazdu wraz z kierowcą. Pojazd musi być wyposażony w pasy do mocowania wózków oraz posiadać miejsce na złożone wózki inwalidzkie. Siedzenia pasażerów winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Stan techniczny pojazdu świadczącego usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) miejsca siedzącego dla każdej z przewożonych osób; e) w przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. 16. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających osób oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 18. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach