Przetargi.pl
Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych komunalnych z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych na terenie miasta Żary - administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - administratora części gminnej i Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - Zakład Wspólnot Mieszkaniowych

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4791469 , fax. 068 4539004
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Zakopiańska 7 7
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4791469, fax. 068 4539004
    REGON: 08015657600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych komunalnych z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych na terenie miasta Żary - administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - administratora części gminnej i Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - Zakład Wspólnot Mieszkaniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych komunalnych z lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych jak w pkt.1.1. Wielkość zamówienia wg. stanu na dzień ogłoszenia: 1.około 7056 osób/miesięcznie -lokalne mieszkalne.2.około 8 m sześciennych/ miesięcznie od lokali użytkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł. Szczegóły związane z wpłatą i zwrotem wadium zawiera Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:1. Spełniają warunki określone w art.22.ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.2 Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem.3.Wykonawca musi nie zalegać z opłatami do ZUS i US. 4.Wykonawca musi przyjąć obowiązki określone w projekcie umowy załączonym do SIWZ.5.Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy.6.Ocena spełnienia tych warunków na zasadzie :spełnia/nie spełnia - na podstawie wymaganych dokumentów składających się na ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferta.2.Informacja ogólna o wykonawcy.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22. ust.1. ustawy pzp.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.Oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach dla ZUS i US.6. Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC działalności. 7.Zezwolenie wydane na podstawie ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach