Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim przy ul. Dworcowej 19.

Przedszkole Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, ul. Dworcowa 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3884045 , fax. 0-68 3884045
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne
    ul. Dworcowa 19 19
    67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3884045, fax. 0-68 3884045
    REGON: 97002155400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim przy ul. Dworcowej 19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim. 1.Rodzaj i podana ilość artykułów objętych postępowaniem określona jest szczegółowo w : Części nr 1 -zadanie: dostawa pieczywa - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1. do niniejszej SIWZ. Części nr 2 -zadanie: dostawa artykułów ogólnospożywczych - w formularzu cenowym załącznik nr 1.2. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2. do niniejszej SIWZ. Części nr3 -zadanie: dostawa warzyw i owoców - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3. do niniejszej SIWZ. Części nr 4 -zadanie: dostawa ryb - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4. do niniejszej SIWZ. Części nr 5 -zadanie: dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5. do niniejszej SIWZ. Części nr 6-zadanie: dostawa nabiału - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6. do niniejszej SIWZ. Części nr 7 -zadanie: dostawa jaj - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7. do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami określonymi dodatkowo w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ - formularzu istotnych postanowień umowy. 2.Przedmiot zamówienia odpowiadać musi polskim normom. 3.Produkt winien być oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym oraz obowiązującymi przepisami. 4.Zamówienia dokona przedstawiciel Zamawiającego drogą telefoniczną w dzień poprzedzający dostawę do godz-15.00 5.W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 6.Wykonawca dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez Zamawiającego własnym ubezpieczonym transportem - spełniającym wymogi sanitarno- higieniczne - i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 7.Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia oraz decyzje sanitarne na środki transportu. 8.Podane w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 9.Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 10.Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. 11.Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 12.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego. 13.Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; na podstawie art. 24 ust.1 -2 Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastapi na podstawie przedstawionych dokumentów i oswiadczeń, o których mowa w pkt XIV 1 lit a-d SWIZ załączonych przez Wykonawcę do oferty. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiajacego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie się odbywał wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt XIV 1 lit. a,c,d SWIZ musi spełniać każdy z Wykonawców , warunki określone . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jet przedłożyc dokumenty i oświadczenia. 1. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujacych ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Formularz cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1.1;1.2.;1.3.;1.4.;1.5.;1.6.;1.7 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i 24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Formularz istotnych postanowień umowy zgodny ze wzorem stanowiacym załacznik nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy dot. systemu HACCP,zgodne ze wzorem stanowiącym załacznik nr 5 do SIWZ. 7.Oświadczenie wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom,zgodne z załącznikem nr 6 do SIWZ 8.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w pkt. XIV niniejszej specyfikacji. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie XIV litera a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 ); d)aktualne zaświadczenie - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą byc złozone przez kazdego Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. XIV niniejszej specyfikacji, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e)Wypełniając formularz ofertowy ( załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach