Gmina Ludwin ogłasza przetarg
- Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
Ludwin 51 51
21-075 Ludwin, woj. lubelskie
tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
REGON: 00540601000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Ludwin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Ludwin (ZUD) w zakresie usuwania śniegu luźnego i zajeżdżonego, naboju śnieżnego oraz błota pośniegowego prowadzone będzie w systemie interwencyjnym - wyklucza się system płatnych dyżurów oraz akcję patrolową. Przy użyciu I. Spycharek kołowych; II. Spycharek gąsienicowych; III. Pojazdów nośników pługów lemieszowych odśnieżnych, IV. Ładowarek kołowych; V. Ciągników rolniczych o mocy minimum 50KM przystosowanych do współpracy z przekazanymi przez Zamawiającego odśnieżarkami LAWINA. 2. Zimowe utrzymanie z uwzględnieniem wyjątkowej specyfiki usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg prowadzone będzie przy użyciu: - Pojazdów (obciążonych min. 2/3 ładowności) z napędem na co najmniej dwie osie uzbrojonymi w pługi lemieszowe dwustronne i jednostronne, - spycharek kołowych o mocy minimum 50KM, - spycharek gąsięnnicowych o mocy minimum 50KM, - ładowarek (uzbrojenie jednostki sprzętowej we właściwy odśnieżny pług lemieszowy należy do Przyjmującego zlecenie) - ciągników rolniczych o mocy minimum 50KM przystosowanych do współpracy z przekazanymi przez Zamawiającego odśnieżarkami LAWINA (mocowanie odśnieżarki z tyłu ciągnika w oparciu o trójpunktowy układ zawieszenia TUZ) Przyjmujący zlecenie zabezpiecza wyposażenie niezbędne do zamocowania odśnieżarki oraz wysokoobrotowy wałek napędu od WOM ciągnika) 2.1.Zimowe utrzymanie dróg na terenie gm. Ludwin prowadzone będzie w oparciu o harmonogram ustalony każdorazowo przez Zamawiającego w zależności od sytuacji na drogach w zakresie przejezdności - decyzję o rozpoczęciu akcji interwencyjnej podejmuje: - Wójt Gminy tel. 7570901 - Z - ca Wójta tel. 75 70 018 2.2 W przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej przewiduje się możliwość pracy jednostek sprzętowych wg harmonogramu wynikającego z hierarchii potrzeb na poszczególnych ciągach drogowych, sołectwach lub odcinkach dróg w szczególności: -ratowania życia lub zdrowia ludzkiego, -funkcjonowania komunikacji publicznej i przewozów szkolnych. 2.3. Zamawiający przewiduje prowadzenie ZUD wg podziału na następujące rejony: Rejon I Miejscowości: Ludwin i Ludwin Kolonia Rejon II Miejscowości: Stary Radzic, Zezulin Pierwszy, Zezulin Niższy, Zezuli Drugi, Kocia Góra, Grądy Rejon III Miejscowości: Krzczeń, Dratów Kolonia, Dąbrowa, Rogóźno, Rejon IV Miejscowości: Dratów, Kobyłki, Uciekajka, Rejon V Miejscowości: Jagodno, Rozpłucie Pierwsze, Rozpłucie Drugie, Czarny las, Kaniwola, Piaseczno 2.4.W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy ciągłej, Przyjmujący zlecenie zabezpiecza odpowiednią obsadę kierowców-maszynistów gwarantującą całodobową pracę sprzętu. 2.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 2.6.Przyjmujący zlecenie podstawia do pracy jednostki sprzętowe odpowiednio oznakowane, wyposażone w: -liny holownicze, -pojazdy kołowe wyposażone w łańcuchy przeciwśnieżne, -środek łączności (telefon komórkowy), oraz zaopatrzone w niezbędną ilość paliwa, które uzupełnia we własnym zakresie. 2.7.Na wypadek pracy sprzętu w skrajnie niskich temperaturach (poniżej -20oC) Przyjmujący zlecenie zobowiązany jest zgromadzić zapas oleju napędowego zimowego niezbędnego do zapewnienia pracy. 2.8.W przypadku awarii jednostki sprzętowej Przyjmujący zlecenie jest zobowiązany podstawić do pracy sprzęt zastępczy w ciągu 4 godz. 2.9.Zamawiający ponosi opłaty za pracę sprzętu wg faktycznie przepracowanej ilości godzin, do których wlicza się również przejazdy na terenie Gminy Ludwin pomiędzy poszczególnymi odcinkami dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg . Zamawiający nie ponosi opłat za: -dojazd na teren Gminy Ludwin, -przestoje technologiczne (związane z obsługą jednostki sprzętowej, tankowaniem, usuwaniem awarii). Do potwierdzenia ilości przepracowanych godzin upoważniona jest jedna z poniższych osób: -pracownik ds. drogownictwa UG w Ludwinie dla terenu całej gminy, -radny dla terenu miejscowości, których jest reprezentantem, -sołtys dla terenu danego sołectwa. 2.10.W dni robocze, ustawowo wolne od pracy oraz w razie pracy ciągłej będą stosowane ceny jednostkowe podane przez Przyjmującego zlecenie w ofercie. 2.11.Koszty napraw i obsług technicznych wykonywanych w celu utrzymania bądź przywrócenia sprawności technicznej Przyjmujący zlecenie winien wkalkulować w jednostkową cenę ofertową. 2.12.Uwzględniając wyjątkową specyfikę usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, w przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej Zamawiający dopuszcza możliwość wynajmu jednostek sprzętowych w ilości niezbędnej do zaspokojenia potrzeb poszczególnych sołectw, ciągów drogowych lub odcinków dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia: spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień; potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty 1) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp- wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonie zimowego utrzymania dróg 2016/2017, tj. odśnieżanie ( Obwód Drogowy w Józefowie- pług średni czołowy, pług ciężki czołowy, równiarka ).
Dodano: 2016-07-22 - zimowe utrzymanie dróg powiatowych płożonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018.
Dodano: 2016-07-19 - Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg w m. Sławacinek Stary i Rakowiska oraz usuwanie śniegu sprzed siedziby Zamawiającego w okresie listopad 2015 roku - kwiecień 2016 roku - na części nierozstrzygnięte postępowaniem FZP.271.1.1.2016
Dodano: 2016-01-05 - Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego
Dodano: 2015-12-15 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Łęczna 3 zadania.
Dodano: 2015-12-14 - Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg (ZUD) w sezonie 2016 na terenie Gminy Milejów w zakresie usuwania śniegu luźnego i zajeżdżonego, naboju śnieżnego oraz błota pośniegowego
Dodano: 2015-12-11 - Usługa usuwania śniegu i sopli z dachów obiektów UMCS wraz z wywozem śniegu i lodu na teren Zamawiającego, oznaczenie sprawy: PN/41-2015/DOP-p
Dodano: 2015-12-10 - Praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg w roku 2016 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie
Dodano: 2015-12-04 - Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-26 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-11-24