Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu posiłków żywnościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług transportowych (samochodowych) w zakresie przewozu posiłków żywnościowych oraz zwrotnie pustych pojemników wg potrzeb Uzdrowiska Lądek-Długopole SA. Świadczenie usług powinno odbywać się własnym środkiem transportu, polegającym na przewozie posiłków z kuchni Jubilat do jadalni w Zespole Adam oraz jadalni Wojciech w Lądku Zdroju, tzn. dostarczanie do tych jednostek trzy razy dziennie posiłków (w pojemnikach) dla kuracjuszy oraz odbiór brudnych pojemników (trzy razy dziennie) a także realizowanie transportu na organizowane przez Uzdrowisko imprezy wymagające przewiezienia przygotowywanych przez punkty gastronomiczne Uzdrowiska ( Jubilat, Jan) produktów żywnościowych do miejsc imprez oraz odbiór brudnych pojemników. Średnia ilość przygotowywanych do transportu posiłków dziennych - ok.630 sztuk. Średnie miesięczne usługi dodatkowe: około 20 km i 10 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a i A do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm. -zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010r., b) zaakceptują 14 - dniowy termin płatności licząc od dnia doręczenia Zamawiajacemu faktury VAT wystawionej na koniec każdego miesiąca wraz z protokołem końcowym, podpisanym przez osobę upoważnioną. c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1a, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (zał. nr 5), 5) Pełnomocnictwo na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie, 6) Przed zawarciem umowy Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców, 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 8) Zaakceptowany( podpisany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 9) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. nr 4, 10) Koncesje, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 11) Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 89.000 PLN, 12) Aktualna decyzja właściwego Inspektora Sanitarnego dopuszczająca do używania środków transportu do przewozu posiłków, 13) Dowód rejestracyjny pojazdu z aktualnym badaniem technicznym (kserokopia), 14) Oświadczenie pisemne o przedłożeniu zaświadczeń lekarskich pracowników z badań przeprowadzonych do celów sanitarno-epidemiologicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Mietków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku
Dodano: 2016-07-26 - DOWOZY DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony z podziałem na Części: CZĘŚĆ I: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Radków w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018; CZĘŚĆ II: Sukcesywne świadczenie usług transportowych na terenie kraju i za granicą na potrzeby Gminy Radków
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Parowej i Gimnazjum w Osiecznicy w roku szkolnym 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Kuźnica Czeszycka w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Krośnice w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Bukowice w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-07-01