Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 47-240 Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 48 72 743 , fax. 0-77 48 72 821
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Wojska Polskiego 12 12
47-240 Bierawa, woj. opolskie
tel. 0-77 48 72 743, fax. 0-77 48 72 821
REGON: 53136322000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług transportowych 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych ciągnikami rolniczymi, o mocy nie mniejszej niż 45 KM bez przyczepy, z przyczepą lub z dwoma przyczepami oraz samochodami ciężarowymi o ładowności do 6,0 t. Ciągniki będą wykorzystywane do : - bez przyczepy : do ciągnięcia przyczep zamawiającego z określonym przez niego ładunkiem lub płynem, do pracy z maszynami przyłączanymi min. kosiarka, glebogryzarka, zraszacz, pług, ładowacz i podobne o ładowności nie mniejszej niż 3 tony. - z przyczepą lub dwoma przyczepami: do przewozu różnorodnych ładunków sypkich i stałych. Samochody ciężarowe będą wykorzystywane do przewozu towarów będących własnością zakładu lub odpadów komunalnych wytwarzanych przez mieszkańców gminy. Szczegółowe potrzeby na wykonanie usług będą przekazywane telefonicznie lub zapisywane w harmonogramach. Zamówienie winno być zrealizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem lub w dniu następnym po zgłoszeniu telefonicznym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest przewidziane składanie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków, na zasadzie spełnia / nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych i o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr.2 do SIWZ. 2.Zamawiający, celem potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, żąda załączenie do oferty następujących dokumentów : 2.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że, Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Dokumenty powyższe powinny być przedstawione na piśmie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bierawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2016/2017 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli wraz z opiekunem w Gminie Biała w roku szkolnym 2016/2017 w formie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-13 - Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12 - Przewóz dzieci i ich opiekunów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-08 - Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Gogolin na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Popielów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Tułowice w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
Dodano: 2016-06-02 - Dowożenia uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opiekunów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-04-22 - Dowóz dzieci i młodzieży do lat 18, zamieszkałych na terenie gminy Strzelce Opolskie do placówek oświatowych w okresie od 01.03.2016 do 24.06.2016 r.
Dodano: 2016-02-10 - Dowóz dzieci i młodzieży do lat 18, zamieszkałych na terenie gminy Strzelce Opolskie do placówek oświatowych w okresie od 15.02.2016 do 24.06.2016 r.
Dodano: 2016-01-29