Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg
- Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
Plac Wolności 1 1
46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
REGON: 15139863000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Myślina dz. Nr 484/194, 483/194 km. 1 obręb Myślina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Myślina o długości 375 mb dz. Nr 484/194, 483/194 km. 1. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót drogowych na odcinku o łącznej długości 375 mb: - wykonanie korytowania istniejącego pasa o gł. 10 cm (ogółem 700 m2), - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm (ogółem 700 m2), - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm (ogółem 700 m2), - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu standard II warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (ogółem 1312,50 m2), - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu standard II warstwy wiążącej o gr. 3 cm (ogółem 612,50 m2), - uzupełnianie poboczy klińcem na szer. 0,50 mb po obu stronach projektowanej drogi na grubości 4cm oraz 20 cm (ogółem 375 m2), - wykonanie zjazdów do posesji (ogółem 12 szt. - 180 m2), - ustawienie oznakowania pionowego (ogółem 3 szt.). Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w Przedmiarze robót, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Projekcie budowlanym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: a) nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, b) udzielą gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane niniejszego zamówienie na okres 36 m-cy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (potwierdzony przez jednostkę wydającą). Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających np. w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w niniejszym postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z w/w dokumentów. 6. Zakres rzeczowy robót wykonywanych przez Podwykonawców, jeżeli będą (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Kosztorys ofertowy. Wymagania związane ze złożeniem oferty wspólnej (np. spółka cywilna). W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika/Pełnomocników do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej ? 600 odwodnienia drogi powiatowej nr 1770 O - ul. Opolskiej w m. Węgry, gm. Turawa kanałem deszczowym zlokalizowanym na odcinku od skrzyżowani ul. Opolskiej z ul. Szkolną do rzeki Mała Panew
Dodano: 2016-07-27 - Regulacja koryta rzeki Cisek w km. 6+580-19+260 w miejscowościach: Zakrzów, Jaborowice, Polska Cerkiew, Ciężkowice, Witosławice, Dzielawy, Grzędzin, Wronin, Łaniec, gmina Polska Cerekiew, powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - etap 1 i 2
Dodano: 2016-07-08 - Odbudowę drogi dojazdowej do pól łączącej miejscowości Wysoka i Niwki dz. nr 313/1 od km 0+000 do km 0+690 - nawalne deszcze w dniu 18 czerwca 2013 r - oczyszczenie rowu
Dodano: 2016-07-08 - Uzbrojenie terenów przy ul. Złotej
Dodano: 2016-06-23 - Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie
Dodano: 2016-06-16 - Odbudowa dróg gminnych - powódź 18-22 maja 2010r. tj.: Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonia w Mechnicy 107626 O dł. 1000 mb, km od 0+873 do km 1+873 - powódź 18-22 maja 2010 r. oraz Odbudowa drogi gminnej ul. Tarnowska w Długomiłowicach 107599 O dł. 500 mb, km od 0+833 do km 1+333 - powódź 18-22 maja 2010 r.
Dodano: 2016-05-25 - Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Zębowicach i Siedliskach oraz remont dróg wewnętrznych
Dodano: 2016-05-13 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Kuźnia i ul. Zielona w Ligocie Dobrodzieńskiej
Dodano: 2016-04-28 - WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH ISTNIEJĄCEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ II KWATERY W ZZO PRZY UL. PODMIEJSKIEJ W OPOLU
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa stacji transformatorowej na placu Daszyńskiego
Dodano: 2016-04-01