Starostwo Powiatowe w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Tadeusza Kościuszki 76
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4381 700 , fax. 077 4381 701
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Prudniku
ul. Tadeusza Kościuszki 76 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4381 700, fax. 077 4381 701
REGON: 53142102900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych na 2010r. dla Wydziału Komunikacji i Transportu - Starostwo Powiatowe w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wyszczególnionych w ust.2, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. ) . Zamówienie będzie realizowane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2. Wykaz tablic rejestracyjnych: a) Tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe - 3170 kpl. b) Tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 40 pkl. c) Tablice rejestracyjne jednorzędowe do przyczep - 290 kpl. d) Tablice rejestracyjne dwurzędowe do przyczep - 160 kpl. e) Tablice rejestracyjne do motorowerów - 330 szt. f) Tablice rejestracyjne do ciągników i motocykli - 530 szt. g) Tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe - 220 kpl. h) Tablice rejestracyjne do ciągników i motocykli tymczasowe - 40 szt. i) Tablice rejestracyjne do motorowerów tymczasowe - 15 szt. j) Tablice rejestracyjne indywidualne - 10 szt. 3. Ilość rodzaju tablic może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1. Posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem tj. dostawa tablic rejestracyjnych stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością minimum 150 000,00 PLN. 2. Posiadają potencjał ekonomiczno - finansowy do realizacji przedmiotu zamówienia tj. środki finansowe własne lub zdolność kredytową, lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane). 3. Spełnia warunki art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz.U. z 2005r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie,że spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa tablic rejestracyjnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Formularz nr 3 ), 5. Certyfikat o którym mowa w art.75a ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w przepisach. 6. Zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o których mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna być wystawiona według wzoru określonego w formularzu nr 5. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu - Starostwo Powiatowe w Prudniku
Dodano: 2013-11-12 - Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu - Starostwo Powiatowe w Prudniku
Dodano: 2011-11-25 - Dostawa tablic pamiątkowych (informacyjno-drogowskazowych) w ramach realizacji projektu ,,Miejskie trasy turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza,,
Dodano: 2011-01-05 - Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2010-12-01 - Dostawa tablic rejestracyjnych na 2011r. dla Wydziału Komunikacji i Transportu - Starostwo Powiatowe w Prudniku
Dodano: 2010-10-28