Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na letnim i zimowym oczyszczaniu drogi krajowej nr 5 wraz z przyległymi chodnikami oraz mechanicznym czyszczeniu wpustów ulicznych

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2011-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na letnim i zimowym oczyszczaniu drogi krajowej nr 5 wraz z przyległymi chodnikami oraz mechanicznym czyszczeniu wpustów ulicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na letnim i zimowym oczyszczaniu pasa drogi krajowej nr 5 na terenie Gminy Miejskiej Kamienna Góra i częściowo na terenie Gminy Kamienna Góra (w Ptaszkowie) według wykazu stanowiącego załącznik do opisu Przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że ilość przyległych chodników do drogi krajowej nr 5 przeznaczonych do utrzymania wynosi 16071 m, zaś ilość okrawężnikowanych odcinków drogi krajowej nr 5 wynosi 11059 m. Do zimowego utrzymania chodników przy drogach i dwóch parkingów przy ul. Jeleniogórskiej zalicza się między innymi: - działania organizacyjno - techniczne realizowane przez Wykonawcę; - przygotowanie materiałów do zapobiegania i usuwania śliskości; - usuwanie śniegu, śliskości oraz błota pośniegowego. Do letniego utrzymania dróg zalicza się między innymi: - działania organizacyjno - techniczne realizowane przez Wykonawcę; - oczyszczanie pasa drogowego. - mechaniczne czyszczenie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami (122 szt ). Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) i charakterystycznych dla tych okresów, muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do potrzeb (np. przy braku opadów śniegu w okresie zimowym konieczne jest oczyszczenie terenu w sposób przyjęty dla okresu letniego; przy opadach śniegu w okresie letnim konieczne jest oczyszczenie terenu w sposób przyjęty dla okresu zimowego, a dla obu okresów bieżące usuwanie odpadów komunalnych, niebezpiecznych przedmiotów, opróżnianie koszy ulicznych, itp.). Czynności związane z wykonaniem przedmiotu umowy winny być wykonane w sposób gwarantujący maksymalne osiągnięcie standardów, celowi jakiemu mają służyć, przy równoczesnym spełnieniu wymagań sanitarnych, ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. W ramach utrzymania do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. w okresie zimowym: 1.1. przygotowanie materiałów; 1.2. obserwacja prognoz pogody i prowadzenie dziennika pogody; 1.3. gotowość osób i sprzętu do podjęcia akcji zimowej 1.4. usuwanie śniegu; 1.5. usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie materiałów uszorstniających; 1.6. usuwanie błota pośniegowego; 1.7. oczyszczanie ze śniegu i usuwanie śliskości oraz błota pośniegowego przejść oznaczonych znakami drogowymi D6; 1.8. w zależności od potrzeb odsypywanie śniegu na tereny przyległe (niedopuszczalne jest odsypywanie śniegu na tereny prywatne i na rośliny typu drzewka, krzewy, kwiaty). 2. w okresie letnim: 2.1.usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego, w tym m.in. odchwaszczanie chodników, oczyszczanie jezdni przy krawężnikach. 2.2. mechaniczne oczyszczanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami (122 szt. , w tym: 35 szt. ul. Papieża Jana Pawła II, H. Sienkiewicza, L. Waryńskiego (odcinek krajowy) Lubawska, 87 szt. na pozostałych drogach) po okresie zimowym, w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. 3. dla całego okresu realizacji umowy: 3.1. usuwanie zanieczyszczeń z pasa dróg, w tym m.in. zanieczyszczeń z poboczy, skarp, pasów zieleni, rowów, materiałów uszorstniających z nawierzchni dróg, itp.; 3.2. niezwłoczne usuwanie z pasa dróg niebezpiecznych zanieczyszczeń (np. namułu, kamieni, gałęzi), rzeczy (np. powalonych drzew) i przedmiotów, usuwanie nielegalnych reklam na słupach oświetleniowych, drzewach, itp.; 3.3. opróżnianie pojemników na śmieci, rozstawianie, mocowanie, utrzymanie w stanie higieniczno - sanitarnym koszy ulicznych (ok. 23 szt.; w tym: 9 szt. ul. Papieża Jana Pawła II, H. Sienkiewicza, L. Waryńskiego (odcinek krajowy) Lubawska, 14 szt. na pozostałych drogach ); 3.4. wywóz śmieci i innych zanieczyszczeń na składowisko przyjmujące tego typu odpady oraz ponoszenie kosztów z tym związanych; 3.5. zabezpieczenie i oznakowanie prac zgodnie z właściwymi przepisami o ruchu drogowym; 3.6. prowadzenie dokumentacji zdarzeń, pogody, dyżurów, pracy zatrudnionych pracowników sprzętu i jej przedstawienie na każde żądanie Zamawiającego; 3.7. udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji telefonicznej lub drogą e-mail o wykonywanych pracach; 3.8. posiadanie włączonego całodobowo telefonu komórkowego nr przez pracownika koordynującego pracami; 3.9. posiadanie i utrzymanie w sprawności sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu umowy, w przypadku awarii podstawianie sprzętu o parametrach nie gorszych; 3.10. posiadanie możliwości komunikowania się z pracującymi pracownikami i jednostkami sprzętowymi poprzez telefon komórkowy; 3.11. posiadanie odpowiedniego personelu do prowadzenia prac; 3.12. posiadanie przez Wykonawcę zawartej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz prowadzenie spraw i wypłata odszkodowań związanych z wypadkami na terenach objętych umową; 3.13. powiadomienie telefoniczne i drogą e-mail Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, niedrożne i zanieczyszczone wpusty uliczne, nagłe uszkodzenia nawierzchni drogowych powodujących zagrożenie, brak lub uszkodzenie oznakowania, itp.). Warunkiem udziału w postępowaniu jest m.in. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponowanie sprzętem określonym w Części I - Instrukcja dla Wykonawców pkt 8.1.2. lit. b). Podane w Części I - Instrukcja dla Wykonawców pkt 8.1.2. lit. b) ilości sprzętu są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli na sprawne prowadzenie utrzymania drogi i chodników zgodnie z wymaganymi standardami. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do posypywania chodników, jego załadunku oraz składowania. W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty, a także zapoznanie się z terenem, na którym będzie świadczona usługa. W ryczałt za letnie i zimowe utrzymanie winny być wkalkulowane wszystkie koszty Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi, a przede wszystkim: organizacja prac, zabezpieczenie i oznakowanie robót, organizację ruchu tymczasowego (łącznie z opracowaniem i zatwierdzeniem projektu), robociznę, wartość materiałów wraz z kosztami zakupu, transportu i magazynowania, wartość pracy sprzętu wraz z kosztami towarzyszącymi, koszty pośrednie, zysk kalkulacyjny i ryzyko, podatki obliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszty materiału szorstkiego służącego do posypywania, jego załadunku i składowania, koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem lub nienależytego wykonywania prac, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników drogi krajowej nr 5 wraz z przyległymi do niej chodnikami. Zamawiający informuje, iż w trakcie trwania umowy może ulec zmniejszeniu zakres świadczonych usług, tj. nie będą świadczone usługi na odcinku drogi krajowej nr 5 od ul. Papieża Jana Pawła II przez ul. H. Sienkiewicza, L. Waryńskiego do ul. Lubawskiej. Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach