Przetargi.pl
ZP.21.2012 Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta Strzelina.

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 071 3921303
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
    ul. Ząbkowicka 11 11
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3921971 w. 154, fax. 071 3921303
    REGON: 00052863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.21.2012 Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta Strzelina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów łącznie z wywozem zmiotek według wskazań Zamawiającego (w ciągu roku przewiduje się zamiatanie około 4 000 000 m2 powierzchni ulic i chodników ); a) szczegółowy wykaz utrzymywanych terenów wraz z ich powierzchnią określa załącznik nr 1 do umowy; b) wykonanie powyższych prac mechanicznie lub ręcznie w zależności od aktualnej sytuacji w terenie; c) wykonanie w ramach tych czynności: stałe usuwanie chwastów, zmywanie jezdni przy użyciu polewaczek w zależności od faktycznych potrzeb, zamiatanie i usuwanie materiałów uszorstniających (piasek, szlaka, żwir itp.) łącznie z wywozem tych zmiotek; d) utrzymywanie w czystości jezdni poprzez zamiatanie pasa szerokości 1,5 metra od krawężnika (obie strony jezdni), chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów w całości, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w załączniku nr 1 do umowy; e) na zlecenie przedstawiciela Gminy Strzelin sprzątanie miejsc zanieczyszczonych wskutek wypadków i kolizji drogowych (po wcześniejszym unieszkodliwieniu substancji niebezpiecznych przez wyspecjalizowane jednostki). Akcję sprzątania należy podjąć w ciągu 1 godziny od zgłoszenia. 2) stałe nawet codzienne jeżeli będzie to konieczne opróżnianie urządzeń do gromadzenia nieczystości (kosze uliczne) łącznie z ich wywozem - w ilości 189 szt.( sto osiemdziesiąt dziewięć sztuk) 3)utrzymywanie w czystości oraz sprawności technicznej koszy ulicznych oraz utrzymywanie w czystości miejsc, w których są one ustawione. Wykonawca zobowiązuje się w ramach tych czynności dokonywać bieżących napraw pojemników, co najmniej jeden raz w kwartale myć wszystkie pojemniki, jeden raz w roku pomalować kosze wykonane ze stali oraz słupki, do których są one przymocowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmstrzelin.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach