Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg
- Adres: 58-530 Kowary, ul. 1-go Maja 1a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
- Data zamieszczenia: 2013-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
ul. 1-go Maja 1a 1a
58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
tel. 075 718-24-16 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów i terenów zielonych na terenie Gminy Kowary w następującym zakresie : 1. Ręczne utrzymanie nawierzchni terenów według załącznika do opisu przedmiotu zamówienia, w tym: a) oczyszczanie działek w liniach rozgraniczających - geodezyjnych (rowów, poboczy, trawników itp.), b) koszenie trawników i wywóz traw, pielęgnacja skwerów, c) odchwaszczanie chodników i parkingów, d) usuwanie gałęzi oraz przedmiotów niebezpiecznych - w trybie pilnym, usuwanie samowolnie zamieszczonych ogłoszeń, reklam na słupach oświetleniowych, drzewach itp., 2. Konserwacja i utrzymanie w stanie estetycznym koszy na śmieci. 3. Uzupełnienie trawników mieszanką traw dywanowych (120 kg) w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 4. Uzupełnienie ziemi ogrodniczej (substrat torfowy; 160 worków po 80 l) w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 5. Opróżnianie i utrzymanie w należytym stanie technicznym koszy na śmieci, w miejscach i ilościach określonych przez Zamawiającego. 6. Załadunek odpadów ulegających biodegradacji (liście, gałęzie) na środki transportu oraz wywóz na kompostownik wskazany przez Zamawiającego (transport do 6 km). 7. Wywóz śmieci i innych zanieczyszczeń na składowisko przyjmujące tego typu odpady oraz ponoszenie kosztów z tym związanych. Wywóz odpadów z targowiska przy ul. Klonowej trzy razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, piątek. W kosztach tego wywozu należy uwzględnić koszt dzierżawy pojemnika o pojemności 1100 litrów. 8. Usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogi (m.in. pozostałości po wichurach). 9. Właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 10. Udział potrzebnego do realizacji zadań sprzętu, pojazdów specjalistycznych i narzędzi. 11. Zabezpieczenie i oznakowanie otworów po uszkodzonych lub skradzionych włazach, kratkach ściekowych zgodnie z przepisami Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 12. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012 poz. 391 z późn. zm.). W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem lub nienależyte wykonywanie prac, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg, placów, chodników, parkingów i terenów zielonych będących w zarządzie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
Dodano: 2015-05-04 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2014/2015 oraz 2015/2016
Dodano: 2014-09-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-08-14 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-07-24 - Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów, parkingów i terenów zielonych na terenie miasta Kowary
Dodano: 2014-04-18 - WYKONANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z LETNIM UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI ULIC NA TERENIE MIAST POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO
Dodano: 2014-01-21 - Sprzątanie ulic i placów powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części
Dodano: 2013-12-12 - WYKONANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z LETNIM UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI ULIC NA TERENIE MIAST POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO
Dodano: 2013-01-25 - ZP.21.2012 Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta Strzelina.
Dodano: 2012-12-17 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez powiat kamiennogórski
Dodano: 2012-11-28