Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: Część I - zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wiejskiej Kamienna Góra oraz Gminy Lubawka w sezonie 2014/2015; Część II - zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wiejskiej Kamienna Góra oraz Gminy Marciszów w sezonie 2014/2015. W ramach zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego zimowego utrzymania dróg powiatowych zgodnie z w/w wykazem dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w zakresie: 1.utrzymania w przejezdności dróg powiatowych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania, 2.odśnieżania jezdni oraz zwalczania i zapobiegania gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól), a także usuwanie wycieków, 3.posypywania jezdni materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg, 4.wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego; Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodne z przepisami przeprowadzenie operacji wywozu śniegu;5.utrzymania w pełnej gotowości taboru specjalnego do zimowego oczyszczania i utrzymania dróg; 6.po zakończeniu zimy usunięcia i wywiezienia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg i chodników na pierwsze wezwanie Zamawiającego. W ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych objętych częścią I i II Zamawiający będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie sprawne jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest podstawić załadowany materiałami do zwalczania śliskości zimowej sprzęt, na pisemne, telefoniczne lub ustne wezwanie przez dyżurnego jednostki na wskazaną godzinę, lecz nie później niż w ciągu 2 godzin. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wyjazdu w celu zimowego utrzymania danych dróg, winien on zgłosić ten fakt dyżurnemu i otrzymać zgodę na wyjazd. Kierowca sprzętu pracującego przy zimowym utrzymaniu dróg musi posiadać łączność z dyżurującym pracownikiem Zamawiającego. Dyżury zimowego utrzymania pełnione będą przez pracowników Referatu Drogownictwa w Kamiennej Górze przy ul. Towarowej. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg powiatowych. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ilościowo - asortymentowy (za godzinę pracy sprzętu), co oznacza, że Wykonawca w swojej ofercie winien podać kwotę za 1 godzinę pracy sprzętu za zimowe utrzymanie wybranej przez siebie części (dla każdej z osobna). W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W cenę winny być wkalkulowane wszelkie koszty Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi, a przede wszystkim: koszty materiału szorstkiego służącego do posypywania, jego załadunku i składowania, koszty związane z utrzymaniem sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi, koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. Cena za 1 godzinę pracy sprzętu obejmuje więc wszelkie czynności określone w przedmiocie zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie miesięcznie. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. Wynagrodzenie będzie każdorazowo ustalane poprzez przemnożenie ilości rzeczywiście przepracowanych godzin przez ceny ofertowe. Przepracowane godziny powinny być odnotowane przez Wykonawcę w wykazie prac z wyszczególnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości, gdzie prowadzona była akcja zimowa, rodzaju wykonywanych czynności (np. praca na drogach, wywóz śniegu, usuwanie wycieków itp.). Przepracowane godziny w danym dniu będą również odnotowane przez dyżurnego Referatu Drogownictwa. Wykazy prac sporządzone przez Wykonawców będą porównane z danymi zebranymi przez dyżurnego oraz potwierdzone każdorazowo kartą drogową podpisaną przez Kierownika Referatu Drogownictwa i zaakceptowane przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze. Strony ustalają, że przepracowana godzina odpowiada godzinie zegarowej (60 min). Rozliczaniu podlegają tylko godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowego zadania tj. na drodze. Czas postoju pojazdów, ich załadunku itp. czynności nie jest wliczany do czasu realizacji zadania i nie przysługuje za niego wynagrodzenie. Przyjmuje się że za każdą rozpoczętą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce ofertowej. Jeżeli czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie wyliczone proporcjonalnie. Wykonawca odpowiada za kontrolowanie liczby wykorzystanych w ramach zawartej umowy godzin pracy sprzętu. W przypadku podjęcia działania bez wezwania/zgody Zamawiającego oraz przekroczenia limitu godzin, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tym związanych. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu. Podstawę do wystawienia każdej faktury stanowią karty drogowe oraz wykazy prac potwierdzone przez Kierownika Referatu Drogownictwa zaakceptowane przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze. Zamawiający nie wyraża zgody na wystawianie więcej niż jednej faktury w miesiącu, co oznacza, że w przypadku podmiotów wspólnie realizujących zamówienie (np. konsorcjów) Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania jednej faktury przez podmiot pełniący funkcję lidera. Wynagrodzenie płatne będzie w formie przelewu na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę ostatniej faktury jest dokonanie przez Zamawiającego pozytywnego protokolarnego odbioru usunięcia i wywiezienia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg i chodników po zakończonym sezonie zimowym, z zastrzeżeniem postanowień umowy dotyczących kar umownych. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona kontroli sprzętu określonego przez Wykonawcę w ofercie jako do dyspozycji biorąc pod uwagę zgodność z ofertą, sprawność sprzętu itp. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu kamiennogórskiego prowadzone będzie zgodnie ze standardem III i V zimowego utrzymania dróg, określonym w załączniku nr 1 do zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku - zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych zarządzanych przez dyrekcje okręgowe dróg publicznych. Opis standardów zimowego utrzymania dróg oraz wykaz dróg objętych zamówieniem zawarte są w części IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach