Przetargi.pl
Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary

Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. 1-go Maja 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
  • Data zamieszczenia: 2015-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
    ul. 1-go Maja 1a 1a
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 718-24-16
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Kowary w następującym zakresie : 1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie ciągów dróg i placów wraz z elementami do nich przyległymi, tj. chodniki, parkingi, pobocza i rowy będące w pasie drogowym dróg gminnych oraz ciągów pieszych, a w szczególności odchwaszczanie chodników, oczyszczanie wyznaczonego liniami granicznymi gruntu - działki drogowej, usuwanie gałęzi oraz przedmiotów niebezpiecznych z pasa drogi według załącznika do przedmiotu zamówienia. 2. Zraszanie i spłukiwanie dróg i placów podczas upałów słonecznych i podczas suszy w ilościach i miejscach określonych każdorazowo przez Zamawiającego. 3. Mechaniczne zamiatanie dróg i placów zgodnie z przedstawionym harmonogramem rzeczowy. Zamawiający wymaga aby każdy z ciągów komunikacyjnych został zamieciony przynajmniej sześć razy w ciągu obowiązywania umowy. 4. Utrzymywanie poboczy, przydrożnych pasów zieleni oraz rowów wyszczególnionych w załączniku do niniejszej umowy w stanie wolnym od zachwaszczenia (koszenie) wraz z załadunkiem i wywozem, przy czym terminy koszenia Zamawiający będzie ustalał z Wykonawcą według potrzeb. Ilość koszeń wyszczególniona jest w załączniku do przedmiotu zamówienia. 5. Montaż nowych i demontaż starych śmietniczek ulicznych. 6. Konserwacja i utrzymanie w stanie estetycznym śmietniczek ulicznych. 7. Codzienne zbieranie nieczystości stałych. 8. Odcinanie odrostów drzew w pasach drogowych, zebranie ich i wywóz. 9. Zabezpieczenie i oznakowanie otworów po uszkodzonych lub skradzionych włazach, kratkach ściekowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. 2012.poz. 1137 z późn. zm.) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili zgłoszenia. 10. Usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogi (m.in. pozostałości po wichurach). - w trybie pilnym, usuwanie samowolnie zamieszczonych ogłoszeń, reklam na słupach oświetleniowych, drzewach itp.. 11. Właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 12. Udział potrzebnego do realizacji zadań sprzętu, pojazdów specjalistycznych i narzędzi. 13. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.). 14. Posiadanie przez Wykonawcę umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15. Odpady powstałe w wyniku świadczenia usługi będą dostarczanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, tj. Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. z.z Bukowiec ul. Robotnicza 6, 58- 533 Mysłakowice. 16. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy przepisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 17. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem lub nienależyte wykonywanie prac, Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg, placów, chodników, parkingów i terenów zielonych będących w zarządzie Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowego realizacji umowy w rozbiciu na poszczególne tygodnie, sporządzonego w oparciu o załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach